3288
Sök

Nokia n73

77 Inlägg
13 november 2006
Trådstartare
Tja!

Är den värd att köpa lr ska man vänta till N95an kommer ut kommer ev. 73an sjunka i pris? ngn som vill sälja en n73 till bra pris o bra skick?

Chef
379 Inlägg
14 november 2006
Jag tänkte göra ett försök och vänta på N95:an

"Jag kommer ihåg att glömma, men ibland händer det att jag glömmer att komma ihåg" - Chrille

77 Inlägg
14 november 2006
Trådstartare
Jo den lär ju vara relativt bra, men har tittat på en n73 en kompis hade en sån märkte jag.. gillar den, stor bildskärm o knapparna är lagomstora (även om många tkre de är för små) men jag gillar de !

911 Inlägg
15 november 2006
N73.an är så jävla braaa !  Symbian operativ system som tillåter dig att installera program osv,  även nice att skaffa gps till den smile
Det är en mobil man aldrig tröttnar på ! Tar en lång tid tills du kan mobilen helt utantill ^^ känns alltid som i början när man köper en ny telefon ! fast känslan sitter mkt längre på denna tele smile
kan väl hittas för 3000 kr på blocket ?

pic up the phone, wazzzaaa

77 Inlägg
15 november 2006
Trådstartare
Lugnt, jag beställde en genom nätet sprillans ny.. har den i handen om några timmar !tongue snabb leverans är de smile men en fråga, ska man verkligen ladda mobiltelefonen i 24h? vad är de för mening  den kan ju inte få in mer energi om den är fulladdad efter 4 timmar?

Senator
323 Inlägg
15 november 2006
min funkar perfa! bara fixa ett program som man kan göra om video filer! har lagt in ett par avsnitt av hipp hipp och full frys! as gutt när man sitter i bussen på väg till en hockey match!

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

Sök