Jo den lär ju vara relativt bra, men har tittat på en n73 en kompis hade en sån märkte jag.. gillar den, stor bildskärm o knapparna är lagomstora (även om många tkre de är för små) men jag gillar de !
N73.an är så jävla braaa ! Symbian operativ system som tillåter dig att installera program osv, även nice att skaffa gps till den Det är en mobil man aldrig tröttnar på ! Tar en lång tid tills du kan mobilen helt utantill ^^ känns alltid som i början när man köper en ny telefon ! fast känslan sitter mkt längre på denna tele kan väl hittas för 3000 kr på blocket ?
Lugnt, jag beställde en genom nätet sprillans ny.. har den i handen om några timmar ! snabb leverans är de men en fråga, ska man verkligen ladda mobiltelefonen i 24h? vad är de för mening den kan ju inte få in mer energi om den är fulladdad efter 4 timmar?
min funkar perfa! bara fixa ett program som man kan göra om video filer! har lagt in ett par avsnitt av hipp hipp och full frys! as gutt när man sitter i bussen på väg till en hockey match!