2962
Sök

Var köpa svarta eller sverige-emblem till saab 9-3?

OEM <3
6 957 Inlägg
5 april 2009
Saab_Diana skrev:
Cambrant skrev:
Saab_Diana skrev:

ja vadå vadå..skämtar om vad...orka poängtera..som att denne inte ser att det är en "emblemdekal"..och varför föreslår du att jag ska poängtera detta då du själv gjort det.Vänta jag ska bara poängtera att du poängterar att jag inte poängterade.

doh

Tror nog att du missuppfattar själva poängen här Diana. Bjork vill poängtera att ska man ha en dekal så ska det va kvalitet och inget j*vla klistermärke som flyger av efter en tvätt eller två.

Och jag håller med han 8)

hahah rolig du är..vad har du för erfarenhet av "klistermärkena" från sidan som jag hänvisade till?

Tagga ner lite nu..

Jag anser att en dekal inte har samma hållbarhet, varför snåla på en sån sak?

Cambrant: dom tätningarna finns hos din lokala saabhandlare.

OEM <3

OEM <3
6 957 Inlägg
24 juli 2009
Bjork skrev:
Saab_Diana skrev:
Cambrant skrev:

Tror nog att du missuppfattar själva poängen här Diana. Bjork vill poängtera att ska man ha en dekal så ska det va kvalitet och inget j*vla klistermärke som flyger av efter en tvätt eller två.

Och jag håller med han 8)

hahah rolig du är..vad har du för erfarenhet av "klistermärkena" från sidan som jag hänvisade till?

Tagga ner lite nu..

Jag anser att en dekal inte har samma hållbarhet, varför snåla på en sån sak?

Cambrant: dom tätningarna finns hos din lokala saabhandlare.

Frågar åt en vän nu, dessa saabdekaler (klistras på originalemblem) som man kan köpa vart vänder man sig då?

OEM <3

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
25 juli 2009
speedparts har sånna tror jag. Det står dock speedparts på alla deras...

282 Inlägg
27 april 2010
Drar upp en gammal tråd. Har letat länge efter svarta emblem nu, vågar inte beställa från Ebay för att jag inte vet kvalitet eller hur bra de blir på en bil.

Så min fråga, har någon en närbild på sitt emblem när det är monterat på bilen? och vart ni köpte de.
Tack på förhand.
// Freddan

9 Inlägg
26 juli 2010
Köpte till min egen 9-5:a på en annons på blocket med finare finish and Saab orginal ! Eftersom själva färgen ligger i botten med ett plastskikt över så håller dom förmodligen bättre också. Blev superbra.
Kolla in länken nedan:

http://www.blocket.se/stockholm/Exklusi … =4&w=3

5 Inlägg
27 juli 2010
Jag köpte från http://www.eu-decals.com/index.php?act= … p;catId=52

Mycket bra service och bra emblem, nog samma som BelAir62 har köpt på Blocket tror jag. Dom är självhäftande men jag drog på lite superlim för säkerhets skull.

Bilder finns bland mina foton.

Lycka till.
Senast redigerat av jeremyswe (27 juli 2010)

118 Inlägg
23 september 2010
Finns några på tradera med gripen och Spyker och även Saab patriot emblem. smile

Sök