3412
Sök

vilka spridare behöver jag på min saab 9000cse 2,3 turbo?

jag är en tönt i fåra kläder :)
37 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
tjena tänkte kolla om det finns någon som vet om det finns några bra spridare som passar till saab 9000 2,3t, för jag har ganska mycket effekt i min o det verkar som att mina spridare inte pallar med detta, så jag undrar om det finns några (piggare) spridare att kasta i...

man lever endast en gång..

689 Inlägg
17 november 2006
Skicka ett PM till Aero-eskilstuna wink

37 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
oki, hur hittar man han då???

689 Inlägg
17 november 2006
Vet ej om jag får ge ut hans msn och nummer verkar dumt att lägga ut, men skriv ett privat medelande till honom.. När jag pratar med han nästa gång kan ja be han logga in och svara.. Han är ett saab-freak tongue

37 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
oki, ska testa om jag lyckas... tack för hjälpen i alla fall.. smile

5 710 Inlägg
17 november 2006
1. Bestäm ett effektmål.
2. Bestäm vilka spridare du skall ha eller låt någon tipsa dig.

Spridarna för dig är idag är inte ett problem, problemet sitter i den lilla turbon.
330 kusar ur den lilla turbon är tyvärr fysikaliskt omöjligt.....

MVH Jonas
..............

37 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
jo det vet jag att det är omöjligt, men tyvärr så är det ju så att turbon e på rasnings väg, o vi har kollat effekten på motorn.. o det stämde nästan exakt..

37 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
sen kanske jag ska till lägga att jag inte är 100 på att det e en t-25 som sitter...

5 710 Inlägg
18 november 2006
pocke76 skrev:
jo det vet jag att det är omöjligt, men tyvärr så är det ju så att turbon e på rasnings väg, o vi har kollat effekten på motorn.. o det stämde nästan exakt..

Hur kan du i första andetaget säga att det är omöjligt för att i nästa säga att ni mätt upp effekten och att det stämmer?

MVH Jonas
..............

3 295 Inlägg
18 november 2006
fråga på www.stcs.nu istället, där har du fler kunnigt folk om SAAB.. och även en klistrad tråd om jag inte har fel..

MVH Johan

Sök