3271
Sök

18" stulna natten 29-30 september på Hisingen

438 Inlägg
30 september 2006
Trådstartare
Mycket ovanliga fälgar av märket "Rondell 73" heter dom med så gott som helt nya 225/40/18 Pirelli Zero Rosso

Se bild:

http://www.garaget.org/?car=21023&image=271687
http://www.garaget.org/?car=21023&image=278934
http://www.garaget.org/?car=21023&image=289630

Tacksam för alla tips

Flickspanare
728 Inlägg
1 oktober 2006
Ska hålla ögonen öppna. Men tycker det vart lite dumt att sätta på dom utan bult lås.. Speciellt om du bor på Hisingen..

Mvh Daniel.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

945 Inlägg
1 oktober 2006
Håller Mölndal(Krokslätt) och Kungsbacka under uppsyn.

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
1 oktober 2006
fan va surt för dig... hur blev dom stulna? fann du bilen på pallar dagen efter?

ska hålla ögonen öppna!

man lever bara en gång så lev väl!

438 Inlägg
2 oktober 2006
Trådstartare
VOLVOburniz skrev:
Ska hålla ögonen öppna. Men tycker det vart lite dumt att sätta på dom utan bult lås.. Speciellt om du bor på Hisingen..

Mvh Daniel.

Bultlås fanns på med det hjälper ej, påskruvat efter den bilden som syns här.
Den hängde på reservhjulet som låg under bilen på vänster sida samt domkraften som dom lämnade på höger sida.  Samt så hängde den på höger fram bromsskiva.

Fälgarna va rätt udda 18" av Tyska märket Rondell så det kan inte finnas särskilt många av dessa i Göteborg/Sverige med jättefina Pirelli Zero Rosso 225/40/18

Dom är lätta att känna igen eftersom på endast en av fälg så fans det ett Rondellmärke med röd text men ej på de andra tre fälgarna. Jag hade även detta märke med blå text som dom tog så ev. kanske dom rullar med blå text på centrum /kåpan

*GULAN*
647 Inlägg
2 oktober 2006
Håller koll på hisingen....

www.klockren.nu
476 Inlägg
15 oktober 2006
Ska hålla koll i alingsås trakten, jävla tomtar som gör sånt..

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

Slacker
59 Inlägg
16 oktober 2006
kikar i Kungsbacka och hela jävla Göteborg..

What's your name? What've you had? ....Safe as fuck!

Galen bilstereobyggare och Skyline förare
217 Inlägg
16 oktober 2006
Jag kan hålla kik här uppe!!
Tanum,strömstad,Fjällbacka,grebbestad är Även mycket I norge och då Halden,Sarpsborg,Fredrikstad,Rakkestad,Skjeberg så där håller jag oxo koll skall säga till garage Kompisarna..

Mvh Christian

Vill du ha hjälp med att bygga baslåda,Installera högtalare,stereo
,multimedia,montera osv hör av dej!
Mycket humana priser!
www.tvboden.se

350 Inlägg
30 oktober 2006
Zoltrix skrev:
VOLVOburniz skrev:

Mvh Daniel.

Bultlås fanns på med det hjälper ej, påskruvat efter den bilden som syns här.
Den hängde på reservhjulet som låg under bilen på vänster sida samt domkraften som dom lämnade på höger sida.  Samt så hängde den på höger fram bromsskiva.

Fälgarna va rätt udda 18" av Tyska märket Rondell så det kan inte finnas särskilt många av dessa i Göteborg/Sverige med jättefina Pirelli Zero Rosso 225/40/18

Dom är lätta att känna igen eftersom på endast en av fälg så fans det ett Rondellmärke med röd text men ej på de andra tre fälgarna. Jag hade även detta märke med blå text som dom tog så ev. kanske dom rullar med blå text på centrum /kåpan

samma sak hade dom gjort me min bil när dom knyckt fälgarna... fast reservhjulet låg på höger sida och domkraften på vänster ....

BILGLASMÄSTARE
92 Inlägg
30 oktober 2006
Kollar i MALMÖ

***hitman***

Galen bilstereobyggare och Skyline förare
217 Inlägg
31 oktober 2006
Något Nytt om detta??

Vill du ha hjälp med att bygga baslåda,Installera högtalare,stereo
,multimedia,montera osv hör av dej!
Mycket humana priser!
www.tvboden.se

438 Inlägg
31 oktober 2006
Trådstartare
Rockfordboy82 skrev:
Något Nytt om detta??

Jag har inte hittat mina än sad

8 Inlägg
18 november 2006
kan hålla ett öga öppet i partille

438 Inlägg
18 november 2006
Trådstartare
Tack till alla som ställer upp smile

Dom passar bara till Passat och Audi A4, A6 och är lätta att känna igen, finns ej att köpa i Sverige så bilen med dessa blir rätt så ensam om att rulla i Sverige med dessa 18" fälgar + kombinationen med pirelli Zero Rosso är ju inte billiga men helt grymmt bra däck. Som klistrad på vägen.
Senast redigerat av Zoltrix (18 november 2006)

13 Inlägg
18 november 2006
http://www.blocket.se/vi/9430289.htm?ca=21_s misstänktsamt lika, suttit på en merca så bultdelningen lär inte vara samma. Inte samma däck men de går ju att kränga v

:)

874 Inlägg
18 november 2006
Blir så J*vla trött på sånt.. *suck* hoppas du återfår dem, jag håller koll i Borås trakten ..
Senast redigerat av brillmongo (18 november 2006)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

438 Inlägg
18 november 2006
Trådstartare
Sammy skrev:
http://www.blocket.se/vi/9430289.htm?ca=21_s misstänktsamt lika, suttit på en merca så bultdelningen lär inte vara samma. Inte samma däck men de går ju att kränga v

Tjena!

Dom ser exakt ut som dom fast med Pirelli Zero Rosso-däck 225/40/18 på alla fyra och inget mercaemblem i mitten. Modellen heter Rondell 73 och dom gör fälgar till både BMW och Merca så det är fina grejer.

Visst skulle dom kunna kränga av däcken och slänga på andra skitdäck och ny centrumkåpa, merca har också 5/112 men vet ej vilket ET-mått dom brukar ha.
Mina hade ET-35

Sök