tja. tänkte beställa ögonlock, klarglas blinkers fram, gt vinge bak liten, nedre delen mot avgas på bak-spoiler i m-tech II look eller liknande. men hittar ingen sida som har alla grejerna, (ingen som har nedre styling-delen till bakspoiler). känns onödigt att behöva beställa från 2-3 olika ställen...
någon som vet något ställe att beställa från som har alla dessa grejer? gärna bra pris på delarna också
har kollat schmiedmann å de har allt men tycker de är lite overkill med priserna. andra sidor har nästan samma grejer mkt billigare men då tillbaka till frågan..
tja. tänkte beställa dessa grejer men hittar ingen sida som har alla grejerna, (ingen som har nedre styling-delen till bakspoiler). känns onödigt att behöva beställa från 2-3 olika ställen...
någon som vet något ställe att beställa från som har alla dessa grejer? gärna bra pris på delarna också
har kollat schmiedmann å de har allt men tycker de är lite overkill med priserna. andra sidor har nästan samma grejer mkt billigare men då tillbaka till frågan..
Vad är det för alla grejer du ska beställa?????
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Om jag förstår det rätt så vill han beställa allt från ett och samma företag/person och gör han det via ebay så är nog risken stor att det e olika leverantörer och får betala separata fraktkostnader