3051
Sök

Regskylt..

185 Inlägg
13 oktober 2010
Trådstartare
hejsan, har en fråga? tänkte höra här nu om någon vet! Det är så att jag har tappat bort min regskylt i fram på min bil ! och då undrar jag om man ändå får frakta bilen från hemmet till en verkstad? tänkte om dom kan böt fälla en ändå? MVH Niklas!

Volvo For Life

871 Inlägg
13 oktober 2010
lillkjell skrev:
hejsan, har en fråga? tänkte höra här nu om någon vet! Det är så att jag har tappat bort min regskylt i fram på min bil ! och då undrar jag om man ändå får frakta bilen från hemmet till en verkstad? tänkte om dom kan böt fälla en ändå? MVH Niklas!

nej det tror jag inte då den där bak är kvar ? och det är ju bara att förklara så kanske polismannen har överseende med detta. smile

185 Inlägg
13 oktober 2010
Trådstartare
beckstroem skrev:
lillkjell skrev:

nej det tror jag inte då den där bak är kvar ? och det är ju bara att förklara så kanske polismannen har överseende med detta. smile

okej.. man vill ju helst inte ha böter.. det är ju tydligen inga små summor häller!

Volvo For Life

1 679 Inlägg
13 oktober 2010
egentligen ska du få böter, farsan hade tappat sin han fixade under en dag en temporär från vägverket som var orange, annars äre väl bara ta en stor bit papper och skriva regnummret eller en stor pappbit smile
Tror polisen har större översyn med det än att köra utan alls smile

871 Inlägg
13 oktober 2010
lillkjell skrev:
beckstroem skrev:
lillkjell skrev:

okej.. man vill ju helst inte ha böter.. det är ju tydligen inga små summor häller!

1200:- skulle jag få när jag hade tappat min, men polismannen gav mej en varning eftersom jag skulle sälja den senare på kvällen smile

8 883 Inlägg
13 oktober 2010
§3 Rubriksanvisningar
Låser och ber dig åtekomma med en informativt och beskrivande rubrik.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök