Fälgarna passar men jag vill få fälgarna "längre ut" med hjälp utav spacers... Hittar inte speciellt breda fälgar som jag vill ha och så är det ju en prisfråga oxå
I mina ögon så passar inte fälgarna då nej. Antingen bredare eller lägre offset isåfall är det som gäller om du frågar mig.
Jo självklart så är det ju maffigare att inte köra en "sneak" variant och bredda med hjälp av spacers men jag har inte hittat speciellt mycket fälgar till min bil. Dåligt sortiment med min bultcirkel.
fast du får tänka på att har du spacers tjockare än 10mm så behöver du längre bultar
Ah jag såg på bilderna att den sidan du gav så var det bultar med och på den sidan jag kikade på så var det utan.
men jag tror inte att du får med längre bultar till dom hålborrade spacerna på manton . utan du får beställa dom separat eller köpa bulton spacers
Dom som var Bolt On så står det ju såhär iaf :
* I priset ingår pinnbult ipressade inklusive moms. * Fraktkostnad tillkommer. * Vid köp av 4 st spacers i olika tjocklek tillkommer ingen extrakostnad.
Ah jag såg på bilderna att den sidan du gav så var det bultar med och på den sidan jag kikade på så var det utan.
men jag tror inte att du får med längre bultar till dom hålborrade spacerna på manton . utan du får beställa dom separat eller köpa bulton spacers
Dom som var Bolt On så står det ju såhär iaf :
* I priset ingår pinnbult ipressade inklusive moms. * Fraktkostnad tillkommer. * Vid köp av 4 st spacers i olika tjocklek tillkommer ingen extrakostnad.
mm bolt on spacerna får du med bultarna och muttrar men inte dom som bara är hålborrade
Jag menade förstås vad du vill ha för dimensioner på fälgen.
Säg att du har en fälg med 6" i bredd orginal så kommer en fälg på 8-9" med ungefär samma ET sticka ut rätt bra och då slipper du spacers helt. Hur stora ska dom vara?
Jag menade förstås vad du vill ha för dimensioner på fälgen.
Säg att du har en fälg med 6" i bredd orginal så kommer en fälg på 8-9" med ungefär samma ET sticka ut rätt bra och då slipper du spacers helt. Hur stora ska dom vara?
du ser så "duktig" jag är på det här.. det jag har kikat på tidigare är 18" och det med bredd kan jag ingenting om 8-)