2844
Sök

Bilder: Golf MK4 GTI med Stance

236 Inlägg
27 oktober 2010
Trådstartare
Tråden kan låsas eller tas bort!
Senast redigerat av HenrikssonMedia (27 oktober 2010)

296 Inlägg
27 oktober 2010
Läckert som vanligt !

Ser ut som du klättrat lite oxå ;P

Vad är det för blixtar du använder? Skicka ett PM om du känner för att tipsa om nåt!

236 Inlägg
27 oktober 2010
Trådstartare
Tack!

Jo vart lite klättring, dock inte så saftigt som det ser ut, fans en trappa smile

Kan skriva rakt ut här vad jag använder för blixtar. YongNuo Speedlite YN460 heter dom, har tre av dessa dock enbart två sändare till dem så blev 2st som användes. Har skrivit en liten summering av blixtutrustning till billig peng på min sida.

Cheap lighting solution for amateures. Den är på engelska.

1 827 Inlägg
27 oktober 2010
Du var väldigt restriktiv med bilder som ska läggas ut på bloggar i USA. För det första så vill dom ha nya bilder, inte bilder som redan florerat på nätet och för det andra så vill dom oftast vara exklusiva med bilderna.

Jag gjorde misstaget att lägga upp liknande bilder på min och det kostade mig mitt reportage i Hellaflush.

Bara ett tips.

Angående bilderna så är dom riktigt nice! Gryma bilder på grym bil!

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

236 Inlägg
27 oktober 2010
Trådstartare
Eisenhut skrev:
Du var väldigt restriktiv med bilder som ska läggas ut på bloggar i USA. För det första så vill dom ha nya bilder, inte bilder som redan florerat på nätet och för det andra så vill dom oftast vara exklusiva med bilderna.

Jag gjorde misstaget att lägga upp liknande bilder på min och det kostade mig mitt reportage i Hellaflush.

Bara ett tips.

Angående bilderna så är dom riktigt nice! Gryma bilder på grym bil!

Tack för tipset, dock bryr jag mig inte speciellt mycket i detta fall då jag är 3dje part i det hela. Bilderna tog jag inte exklusivt för att dom skulle vara med i Juststance, fick heller inga restriktioner från ägaren av bilen så då var det bara att tuta och köra tänkte jag.

Hoppas för Alexanders skull att Juststance inte nekar bilderna pga detta.

Edit: Ok nu gjorde vi så att vi tar det säkra före det osäkra! Tack för tipset Eisenhut, denna tråd kan låsas eller raderas!

Sök