2155
Sök

Låter det när kamkedjan går sönder medans man kör??

110 Inlägg
23 oktober 2010
Du Har Pm

69 Inlägg
23 oktober 2010
Trådstartare
Jaa tongue orkar du komma imorgon och hjälpa till lite och kolla batteriet?

110 Inlägg
23 oktober 2010
jag kan komma ida om du vill

69 Inlägg
23 oktober 2010
Trådstartare
Okej hälst imorgon om du inte kan imorgon så kom idag så betalar jag din bensin big_smile men tänkte imorgon för jag ska ha min son hoss mig idag?

110 Inlägg
23 oktober 2010
jag kan va i la om 20 min.... om du vill var i la står bilen

69 Inlägg
23 oktober 2010
Trådstartare
okej då är det bra... Mitt nr är 0700921302 om du kan komma vid statoil så kan vi köra till bilen ?

69 Inlägg
23 oktober 2010
Trådstartare
Ta med startkablar för jag har inga big_smile

1 140 Inlägg
28 oktober 2010
jag tror det gick till så här: Du kör på motorvägen, glömt att tanka, fått bensinstop å svängt in till kanten, tyckte det va tråkigt att bara sitta i bilen så du lyssnade på musik, batteriet dog å du har inte tänkt tanken att du inte har någon bensin kvar smile

Om det är kabelbrand som någon sa så luktar det riktigt illa, bränd plast tongue

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

Forummoderator
17 996 Inlägg
28 oktober 2010
almqvist__89 skrev:
jag tror det gick till så här: Du kör på motorvägen, glömt att tanka, fått bensinstop å svängt in till kanten, tyckte det va tråkigt att bara sitta i bilen så du lyssnade på musik, batteriet dog å du har inte tänkt tanken att du inte har någon bensin kvar smile

Om det är kabelbrand som någon sa så luktar det riktigt illa, bränd plast tongue

"Adeem" har skrivit 6 trådar om sin BMW 523 -99 på lika många dagar. Antingen så är bilen en katastrof eller så är föraren det. Upprepar min rekommendation: Köp en helt ny bil. Sist nu var det att bilen gick framåt på tomgång...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

1 140 Inlägg
28 oktober 2010
Dieselsmurfen skrev:
almqvist__89 skrev:

"Adeem" har skrivit 6 trådar om sin BMW 523 -99 på lika många dagar. Antingen så är bilen en katastrof eller så är föraren det. Upprepar min rekommendation: Köp en helt ny bil. Sist nu var det att bilen gick framåt på tomgång...

Låter som en riktigt stolle, vissa folk ska helt enkelt inte ha en bil.. smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

5 198 Inlägg
28 oktober 2010
almqvist__89 skrev:
Dieselsmurfen skrev:
almqvist__89 skrev:

Låter som en riktigt stolle, vissa folk ska helt enkelt inte ha en bil.. smile

Eller 1 troll

Sök