2663
Sök

Vägning av bil med protokoll/intyg

Handledare
1 481 Inlägg
28 oktober 2010
KHRacing skrev:
jimmzzan skrev:
kan väl ändå ha en godkänd våg och utbildning/godkännande även om man inte har en egen bilprovning. om dom har/är det är det minst lika bra som bilprovningens.

jag tror inte det finns en enda SBP-station som har egen våg, utan de hyr in sig på andra företag

Jodå, Tex. i Örebro har dom egen våg.

1 168 Inlägg
28 oktober 2010
KHRacing skrev:
jimmzzan skrev:
kan väl ändå ha en godkänd våg och utbildning/godkännande även om man inte har en egen bilprovning. om dom har/är det är det minst lika bra som bilprovningens.

jag tror inte det finns en enda SBP-station som har egen våg, utan de hyr in sig på andra företag

dom har egen i vänersborg.
Senast redigerat av jimmzzan (28 oktober 2010)

KHRacing
28 oktober 2010
saab_sonett skrev:
KHRacing skrev:
jimmzzan skrev:

Jodå, Tex. i Örebro har dom egen våg.

Se där: Ängelholm & Klippan har ege nyckel till andra företags vågar..

2 266 Inlägg
28 oktober 2010
Till TS kolla upp vart du har soptipp, skrotupplag, lantmännen, grusgropar och ring runt och hör om dom är godkända för bilprovningen.
annars ringer du bilprovningen och säger i vilket område du bor så har dom adresser namn på godkända vågar för reg bes
kostar cirka 250kr att väga då får du en våglapp med reg nr chassienr biltyp och en massa annat ifyllt

svetsdiff !!!

1 482 Inlägg
30 oktober 2010
Trådstartare
Jupp får bli bilprovningen. Högdalen i stockholm "bör" ha en våg. Annars har jag en skrot hyffsat nära.

Jobbiga är att jag måste traila bilen fram och tillbaka sad

BLT Service
Theracords Music Label

Sök