3377
Sök

Sök ALDRIG jobb på Industrissupport Värmland AB!!

FreddeK
25 november 2006
lundwall skrev:
Freddeponken skrev:
HardcoreHunny och Lundwall: hehe industrisupport Värmland AB var det om...hujedamig. hehe

Äh. Trådar muterar alltid. Och trådskaparen kanske lär sig nåt smile

haha jo sant så sant! men man kan ju inte anklaga er för att ni inte är verbala...fasiken det måste glöda i fingrarna på er!

62 Inlägg
25 november 2006
Chrillee skrev:
R_Weber skrev:
2,56 kr extra för att jobba helg låter ju nästan olagligt!
På min lön jag fick idag hade jag fått 89,59 kr extra när jag jobbade en helgdag....  Men sen är ju också bemanningsföretag ett släkte för sig..!  (Jobbar på Manpower)

Shit, det var rätt mycket. Jag tjänar 90/h, och det är från 17:30 till 03:00 i sträck på fredag och lördag. Det är inom restaurang/nattklubbsbranschen, dåligt är det i alla fall.

då måste du jobba på en konstig bar du, alla vi andra har ju ob tillägg, inte är det mycket men lite är det extra iallafall. och 90 kr är också en skum siffra eftersom fackligt så är den på 101,90 tror jag det är om man jobbat över sex år och 94,90 om man jobbat under sex år. skulle råda dig att ta och kolla upp det så att du får rätt lön.

Teddan
2 495 Inlägg
25 november 2006
facket är FUCKIT.... ne men allvarligt talat. Turordning, den förhandlas bort.
löner å annan skit ne.. ne fy fan ... det är bara mögliga sossar hela bunten .
gräv ner landet för mer bidrag osv..... Det skall INTE löna sig att jobba enligt sossarna.... alla ska ha bidrag.

Jag är egen företagare med 3anställda å va fan har dom nått å gnälla på så säger dom ifrån, ingen som är med i facket där inte

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

med lem
1 147 Inlägg
25 november 2006
när jag jobbar helg, brukar det vara en timme om dagen, får betalt för tre, men eftersom det e helg dubblas det så får ca 600för en timme:)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Sök