"We had flames comin' from outta the side, you could feel the tension, man whatta ride. I said "look out boys, I got a license to fly," and that Caddy pulled over and let us by.
Now all of a sudden she started knockin' down in the dip she started to rock. And I looked in the mirror, a red light was blinkin', the cops was after my hot rod Lincoln."
ska man vinna race så ska man drivning på framhjulen ju mer fäste ju bättre sen alla som tror att dom blir värsta rallyåkarna bara för att dom lägger sanslösa pengar på motor och väghållning blir löjligt 99% handlar om hur man är bakom ratten
Ja är man ingen tävlingsmänniska så fungerar ju den taktiken
Eller har en volvo Ingen ide att ens tänka tanken mot en cyklist
ska vi börja diskutera saab vs volvo då har ju inte saab mycket att komma med, jag väntar hemma medans saaben byter växel låda först, sen kör jag om dig å väntar på dig vid mål
Tröttna nångång på de där Saab vs. Volvo snacket. Jag gillar båda, tycker synd om er som hatar och ratar sådär.
ska man vinna race så ska man drivning på framhjulen ju mer fäste ju bättre sen alla som tror att dom blir värsta rallyåkarna bara för att dom lägger sanslösa pengar på motor och väghållning blir löjligt 99% handlar om hur man är bakom ratten