3327
Sök

läckage!?

7 Inlägg
25 maj 2006
Trådstartare
Hallåj!

Har en volvo 850 glt, som läcker från kylvätskebehållaren, inte kylaren!! det verkar som att det blir ett jävla tryck i den, och vätskan sipprar ut vid locket, har bytt ut mot ett nyare lock, men samma sak sker!! någon som haft samma problem och kan hjälpa mig med lite råd angående detta!?

582 Inlägg
25 maj 2006
bytt termostat på länge?? går vattenpumpen som den ska??

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

7 Inlägg
25 maj 2006
Trådstartare
Hmmm, ska kolla detta, för bilen är polarens, men det va ett bra tips, ska checka detta åt honom!!

8 Inlägg
24 maj 2007
jag har samma problem. men ja ser ett litet läckage eller liknade på min 850 ja kan köra utan problem när ja fyllt på men nästa gång ja startar så har ja inget vatten kvar.. den läcker lite under till men ja vet inte vart det kommer ifrån det är på samma sida som kället sitter på så om det är pumpen som är krasig eller? för den sitter väl på den sidan ?

Volvo

Forummoderator
10 576 Inlägg
26 november 2010
3§ Rubriksanvisningar: Allmänna•Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
•Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök