3500
Sök

Bil lackering

Bike
19 augusti 2005
Trådstartare
Hej alla bil ägare

Kör själv en golf gti 90-

men som alla bilar börjar den få lite rost  på någon skärm stenskott mm

o även  matt av sig  pga förra ägarna lät den står ute alltid.

Så fundera på en om lackering

Ser många bilar  här som är jätte fina i lacken o måste ha blivt om lackade

Så om man bara tänker en färg då  inget motiv lack för det har man inte råd med.

vet någon unfjärfär priser för en hel lackering.

eller gör det flesta jobbet själva ?

men om man lämmna in den

snackar man runt 5000:-

eller mer  10-15000:-

för om det kostar så ruggigt så får nog tråkigt nog bilen se ut som den gör ett tag till.
eller vet  någon    något bra ställe   runt uddevalla lysekil    där om kring  som kan göra ett bra jobb utan att slita  plångboken i bitar.

Driver
2 111 Inlägg
19 augusti 2005
om du får någon som gör de svart annars kandu nog tro 5-15 000 beroende på vem var o hur. men om de ska ske vitt får du nog rkna med närmare 20. ska du lacka den svart.vad jag förstått så drar sig många lackerar för just denna härliga "färg".pga att allt syns osv.därför kan de också kanske bre på lite pga det med...rätta mig om jag har fel.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

4 571 Inlägg
19 augusti 2005
har kollat runt lite själv men runt 12-15 000 skulle det kosta att få det gjort av firmor som mhstyling stylingkompaniet och liknande

41 Inlägg
28 november 2006
du kan räkna med 20000- och uppåt om du inte gör nåt med bilen innan. men om du slippar själv så sparar du lite

Sök