2466
Sök

Vart tog kärleken vägen?

46 Inlägg
9 december 2010
Trådstartare
Min nuvarande, renault megane -00, krånglar och deppar hela tiden, jag vet fan inte vad det är med skiten. Så fort man löst en sak och tror att man nu kan få en fridfull kväll att se fram emot grinar hon och kommer upp med ett nytt problem. Jag är trött på sån här skit, det tär på mig. Jag vill ha en fridfull och harmonisk relation utan problem och tjafs hela tiden. Jag förser henne med alla möjliga materiella ting, allt!! Även när det krånglar nere i maskineriet tar jag henne till alla dessa specialkliniker, senast igår. Men det funkar inte!

Jag vill minnas min saliga. Toyota corolla, som trots sina år på nacken, (-91) alltid var mig lojal och trogen. Ställde upp i alla väder, oavsett. Blev kidnappad flera gånger, berövad på bandspelare och fickpengar, en gång hamnade hon nere i en bassäng också. Fanns inga om och men! Ändå alltid trofast och plikttrogen.

Min nuvarande, lever på mina pengar och bedrar mig och allt måste vara på hennes villkor, aldrig medgörlig. När jag behöver henne som allra mest vägrar hon helt plötsligt. Ska man kasta skiten och göra slut eller vad är problemet? Vart är världen på väg!"!

7 120 Inlägg
9 december 2010
Sälj den och köp en Toyota eller Honda så slipper du problemen. tongue

2 230 Inlägg
9 december 2010
hehe snyggt inlägg^^ du får DOA bilen;) haha. nä men ja kan dom inte laga så sälj den och byt bil ^^

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Forummoderator
10 576 Inlägg
9 december 2010
Detta passar bättre i din blogg. Använd forumet till konkreta frågor och bloggen för personliga funderingar.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök