3805
Sök

Felger eller styling??

10 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
Er det noen som har tips hva jeg kan gjøre med bilen min for at den blir litt snyggare??big_smile

1 679 Inlägg
14 oktober 2010
snygga fälgar gör typ bilen:D
annars som är billigare är byta ut lite små lampor, typ regplåten, positionsljuset osv:)
tona även bilen gör mycket:D
men fälgar gör mest smile

1 679 Inlägg
14 oktober 2010
såg nu att den redan var rätt snygg big_smile
men tona rutorna kan du göra:D
kanske lacka grillen svart?

10 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
JimmyAndersson skrev:
såg nu att den redan var rätt snygg big_smile
men tona rutorna kan du göra:D
kanske lacka grillen svart?

Tona rutorna blir jeg og gjøre med tiden wink
Også tenkte jeg på en "gt-Grill" mn har ikke funnet det noen plass i norge:(

1 Inlägg
14 oktober 2010
toninga tar vi jo fort en dag. smile den kommer t å bli fin me samme toninga som benzen. du har jo nye fælga, kommer t å bli fiiiin me dæm. smile

10 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
Kingsbay skrev:
toninga tar vi jo fort en dag. smile den kommer t å bli fin me samme toninga som benzen. du har jo nye fælga, kommer t å bli fiiiin me dæm. smile

jau, måtte bare høre e jo arti og høre kass idea svenskan har big_smile det jo arti med nån tips:D

2 230 Inlägg
14 oktober 2010
finns mkt man kan göra fast GTn är ju relativt snygg org om amn byter fälgar och sänker.

annars är det väll Nismo grill fixa fronten kapa större hål osv, kanske ta bort dimljusen(tycker jag blev finare)  en läpp? om man lyckas hitta en dvs.

så kan det vara då det inte blev som det skulle

10 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
jeg finner ikke nismo grill i norge:( ny senk blir det vell om ikke så lenge big_smile

2 230 Inlägg
14 oktober 2010
brutux86 skrev:
jeg finner ikke nismo grill i norge:( ny senk blir det vell om ikke så lenge big_smile

har du kikat hära? http://www.streetdesign.no/?id=6814  för där finns den wink eller ja Nismo-style.. men samma sak fast inte org nismo.
Senast redigerat av Rojpen (14 oktober 2010)

så kan det vara då det inte blev som det skulle

...
171 Inlägg
14 oktober 2010
Jag tycker fälgarna du har på bilen på din första bild är riktigt snygga! smile Även bilen ser redan bra ut tycker jag.

10 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
Zizou skrev:
Jag tycker fälgarna du har på bilen på din första bild är riktigt snygga! smile Även bilen ser redan bra ut tycker jag.

Takk takk smile men det er jo bare en orginal GT som er senket og felger big_smile så man må jo få gjort noe wink

10 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
Rojpen skrev:
brutux86 skrev:

har du kikat hära? http://www.streetdesign.no/?id=6814  för där finns den wink eller ja Nismo-style.. men samma sak fast inte org nismo.

skal titta big_smile

21 Inlägg
14 oktober 2010
Skal du ha nismo grill stikk på www.ebay.com :)Masse stasj til primera der.. wink

10 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
ja, må vell gå og se:D den bakrutesenkern friste litt:D

10 Inlägg
21 oktober 2010
Trådstartare
går det ann og få bestilt soting til biler noen plass?? en proff film som ikke er så tykk?? smile

10 Inlägg
27 oktober 2010
Trådstartare
Noen som vet hvor jeg kan finne sorte JDM lykter bortsett fra eBAY??  må jo være noen som har smile

10 Inlägg
10 december 2010
Trådstartare
Passer en bakrutesenker/takspoiler fra en p11-type 144 på en vanlig p11 fra 97?? smile

Sök