Foyrik skrev:
Jaha?
Måste göra även min röst hörd i denna diskutionen, då jag har varit en flitig bloggare till och från, där det har handlat om det mesta, allt från väldigt privat, till väldigt bilrelaterat.
Det VAR skönt att kunna skriva av sig här, det VAR inspirerande att folk tummade, att folk brydde sig..
Bloggen för mig var ett ställe att binda ihop allt, mitt bilintresse, mitt vardagsliv, och skapa kontakter....
Att Crizz och resterande "fint" folk här på G.org ändrar reglerna nu så man inte kan skriva VAD MAN VILL, det ser jag som ett enormt klavertramp, funderar skarpt på att spara alla blogginlägg, (För dom är väl inte raderade?) och lägga ner denna skiten totalt...Demokrati är en viktig sak i vårt samhälle, och det verkar inte finnas mycket av det här!
Alla som hänvisar till FB, Lunarstorm osv, har ni nånsin funderat på om det inte är ni som har problem å inte vi?
Klarar ni inte av att läsa bloggarna som handlar om det riktiga livet kanske ni med borde söka er ut härifrån och upptäcka världen utanför dataskärmen, utanför bildörren, och utanför klubben för inbördes beundran??
"G.org är öppet för alla!!"
Ja, om du ENBART lever för din bil, tänker bil, och skriver bil........
Själv har jag ett underbart liv utanför G.org, och det tänker jag leva.
Over and out!