Ligger med datorn i knät å kollar toppgear och funderar på om man ska ner å plocka i garaget eller ta bilen å åka ett par mil till stora staden å krypa ner i sängen med en mycket söt flicka å kolla lite film
Ligger med datorn i knät å kollar toppgear och funderar på om man ska ner å plocka i garaget eller ta bilen å åka ett par mil till stora staden å krypa ner i sängen med en mycket söt flicka å kolla lite film
Läser om Falkenberg, ska dit på intervju imorgon, om tåget ens går...
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Ligger i sängen och leker runt med iphonen. Har sån sjuk besluts ångest. Har fått ett jobb erbjudande. Men sjukt långt avstånd dit. Vilket innebär att jag måste flytta ifrån detta ställe och bo hos en morbror nära jobbet. Visst vore grymt att äntligen jobba. Men kommer inte ha några vänner där alls. Förutom min morbror och lite annan släkt. Svårt val detta.
Ligger i sängen och leker runt med iphonen. Har sån sjuk besluts ångest. Har fått ett jobb erbjudande. Men sjukt långt avstånd dit. Vilket innebär att jag måste flytta ifrån detta ställe och bo hos en morbror nära jobbet. Visst vore grymt att äntligen jobba. Men kommer inte ha några vänner där alls. Förutom min morbror och lite annan släkt. Svårt val detta.
Bara att flytta!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Kom nyss hem ifrån en tur till Ängelholm, har hämtat ut 4 bromskivor till bilen från ATE Powerdiscs Blev billigare än Biltema och Saab Original ska vi inte ens snacka om.. blocket är din vän
äsch ibland måste man flytta och skaffa sig lite nytt, har du fått ett jobb som verkar bra så flytta! Man vet aldrig vilka nya nötter man kommer träffa! du är ju inte HELT själv heller i början, är ju skönt. men blir det fördjävligt så flytta tillbaka
Forumet är ingen chatt. Tråden saknar diskussionsunderlag, låser här.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-