Semaga skrev:
rian skrev:
Jag håller fan på explodera!! att två förre detta kunder ska behöva försvara sig på ett forum
mot en såkallad auktoriserad verkstad känns för jävligt, jag är så jävla trött på detta tjat om rejssoppa
att skylla på kunden osv, för mig existerar inte denna firma längre efter allt som hänt.
Jag håller med helt och fullt!
Dessutom har ju vi som privat personer tjänat ooootroligt med pengar på att mörka med att vi kört racebränsle i våra bilar, för att köra ifrån tex V-tech bilar. Reklamen vi har gjort när vi kört på div
event har ju gagnat oss till 110 procent... eller hur var det nu?
När man tänker lite bättre nu faktiskt så förstår jag inte riktigt vem har tvingat er att köra med race soppa ?
Vem har kunnat säga till er ni får inte säga detta om ni kör,hade man verkligen velat att det skall komma ut så hade man sagt det eller tackat nej till race soppa.
Jag själv hade tackat nej till skiten om det var på såna vilkor eller när man tänker lite bättre så hade jag aldrig ens provat sånt oseriösa skräp om nån bjöd mig på detta.
Det kanske är som Saras skriver ni hade svårt att sova om nätterna dagen innan eventet hur det skulle sluta så suget kom om racesoppa..
Ibland undrar jag verkligen om ni inte själva ville allt detta bara för att köra ifrån vissa bilar och visa världen att era bilar är snabbaste i världen,samma sak var det mot V tech bilar,mot Ford Focus Autotech och andra bilar,en gång race soppa alltid race soppa.
Ni visste att det hela skulle innehålla oseriöst så hur mycket Stertman är skyldiga så är ni lika mycket i mina ögon..
Vem vet hur allt ligger till och frågan är om man kommer att ta reda på detta nån gång framöver,det viktigaste är att ni har blåst många,ljugit för många och framförallt skämmt ut er..
Det skall ni vara stolta över faktiskt
Enrita..
Kommande år skall jag göra mitt bästa för att inte komma mer på såna event,vissa personer sabbar detta hela bil intresse räjelt.
Har mål att åka på Saab träffar och hälsa på Nurbering hade varit kul att svänga med bilen lite,rakt fram börjar bli alldeles för tråkigt trots att jag är rakt fram människa från början
Gott nytt år på dig med..
Mvh