4101
Sök

Vilka stöt dämpare ska man köpa?

21 Inlägg
2 januari 2011
Trådstartare
Tjena jag skall beställa lite grejer från vparts och tänkte beställa stöt dämpare där med men undrar om de e nåt att ha?
för dom fjädrarna dom har där köpte jag för ett tag sen och dom va jätte slappa tkr jag:/
någon som vet några andra bra dämpare annars?

926 Inlägg
2 januari 2011
Näää... Men, Öhlins är bra stötdämpare.

Man kan få en komplett uppsättning för ca 50 tusen beroende på vilken bil du har.

Allvarligt! Va har du för bil? Vad ska du ha bilen till? Och vad har du råd med?

Mats

21 Inlägg
2 januari 2011
Trådstartare
de e en 740 turbo som jag köpte som ett rent skal.
så håller att sätta ihop den nu... men vet inte, inga jätte summor så billigt som möjligt fast måste vara hyfsade grejer... funderar på coilovers men vet inte riktigt om de e lönt lr om de e bortkastade pengar tongue
jag ska trimma till 250-300hk och vill ha nåt som gör att den håller sig på vägen typ...

Ubåtsingenjör
7 317 Inlägg
2 januari 2011
har inte k sport, d2, xyz något till din bil ?

21 Inlägg
2 januari 2011
Trådstartare
ska kolla smile

P o r s c h e
1 700 Inlägg
3 januari 2011
Ska du trimma upp mot 300hk är det verkligen bra att lägga ner lite pengar på väghållning även fast det låter lite. 740 är ju inga radicals direkt när det gäller egenskaperna. Lönar sig i slutändan  wink

761 Inlägg
3 januari 2011
Huvudsaken är att dämparna är friska, så original är det inget fel på med tanke på vad man betalar, ska det märkas någon skillnad så måste du titta på dämpare som kostar 3 gånger mer

Sök