3487
Sök

Köpråd: förslag på bilmodeller

Saab älskare!
4 597 Inlägg
4 januari 2011
Orka mecka audi bara tongue dom är väl inte de mest meckvänligaste motorerna i bil?

Rumpmas
3 860 Inlägg
4 januari 2011
Lawen skrev:
då får jag avvakta på en Audi-ist smile

Andromeda: varför skulle det bli dyrt? två topplockspackningar är väl inte allt för dyra? jobbet fixar jag ju själv tongue

Jomen då så, bara att slå till!

33 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Funkiee: det kanske dom inte är men det är inga nyare bilar heller så man kan säga att audi är före i tiden då? tongue skämt o sido jag har aldrig mekat audi mer än bytt bromsar på en kompis passat därav kan jag inte uttala mig om de är mekvänliga eller ej tongue

men inget är väl omöjligt? smile

huh?
10 427 Inlägg
4 januari 2011
På gamla Ådis (80/90/Coupé) med rakställd-motor (det bör väl A4 också ha ev?) så kan "väl"
vika frontdetaljer åt sidan/motsvarande relativt enkelt för att komma åt alla "roliga" delar om
jag ej minns fel.

33 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Andromeda skrev:
Jomen då så, bara att slå till!

vill ju vara på säkra sidan, onödigt och göra något förhastat tongue

Saab älskare!
4 597 Inlägg
4 januari 2011
Lawen skrev:
Funkiee: det kanske dom inte är men det är inga nyare bilar heller så man kan säga att audi är före i tiden då? tongue skämt o sido jag har aldrig mekat audi mer än bytt bromsar på en kompis passat därav kan jag inte uttala mig om de är mekvänliga eller ej tongue

men inget är väl omöjligt? smile

Omöjligt är det inte, men är inte v6 motor jobbig o byta på?? jag kan inte mycket om audi tongue men de är jobbiga o byta kamrem på

33 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Funkiee skrev:
Omöjligt är det inte, men är inte v6 motor jobbig o byta på?? jag kan inte mycket om audi tongue men de är jobbiga o byta kamrem på

jag kan inte heller mycket om de bilarna, om de är jobbiga att byta kamrem på så är det nog bökigt att byta topplockspackning fast det triggar mig lite, gillar utmaningar tongue

Saab älskare!
4 597 Inlägg
4 januari 2011
haha xD tror de är att man måste riva fronten p åde jävlarna för o byta remmen hmm

33 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
fyfan då tongue jaja, då har man roligt i flera timmar big_smile

Saab älskare!
4 597 Inlägg
4 januari 2011
hahah ja precis xD bara man har någon stans o vara o har tid så är det ju inga som hälst problem i så fall smile

Sök