2892
Sök

Körde upp igår:D (5/12)

7 Inlägg
6 december 2006
Trådstartare
YESS!! Igår Klarade jag de... Va nervös som fan innan jag skulle köra men de mesta släppte faktiskt när jag hade börjat köra.. Fick en riktigt lätt runda. Vända bilen med hjälp av en avtags-väg på landsväg, vänstersväng på landsväg hade dock en lastbil bakom så fick först svänga av till höger o sedan vända där sen köra tillbaka i samma riktning som jag kom ifrån o ta de in på samma väg då, fast högersväng i detta fallet då:p Sen testade han min reaktions förmåga genom en panik bromsning, sen en lätt runda inne i Älmhult... Sen tillbaka till "start".. När han sa grattis, fy fan vilken känsla alltså... Har nästan bott i bilen sen dess hehe.. Sist jag kollade på trip-mätaren så stog den på 36 mil ... Men inte nog me de, några timmar efter de så åkte jag och 2 kompisar upp till växjö... Kom tillbaka till bilen efter en runda på stan, och vad sitter på framrutan? Jo självklart en böteslapp haha.. missade tiden med typ 15 minuter;) 400 kr där ja.. men men..  Sen på vägen hem så skulle ju el-systemet krångla också:p men de fixade ci när jag kom hem till garaget...

10 Inlägg
6 december 2006
Grattttttis emil_sweden

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
6 december 2006
Grattis! Välkommen till gänget smile

Allt för den där jävla hatten!

886 Inlägg
6 december 2006
Grattis som fan. fick min för 3 veckor och en dag sen , vet hur det känns big_smile

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
6 december 2006
ooo nice o grattis:) fin da o ta d på oxå!! (fyllde 20 den 5:e dec);P

Två ord räcker, SAAB knäcker

Sleeper
3 084 Inlägg
6 december 2006
jo å visssa fyller idag min födelese dag e snart slut btw big_smile
Senast redigerat av Sushikocken (6 december 2006)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
7 december 2006
grattis

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
7 december 2006
grattis till körkortet

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

845 Inlägg
7 december 2006
grattis då winkwink

Ser värden genom sidorutan. =)
102 Inlägg
7 december 2006
Grattis!, gött å få dra iväg själv.... big_smile

Volvo = Jag rullar, vilket det är på hjulen eller taket... =D

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 december 2006
grattis!.. klarade själv körkortet för nästan 3 veckor sen smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

188 Inlägg
7 december 2006
Grattis!! Håller själv på att ta körkort, längtar som fan tills jag tagit det!! Blir i april-maj tror jag...

Sök