3324
Sök

Fler banor till Forza motorsport 3

Snäll pöjk
703 Inlägg
28 september 2010
Trådstartare
Hej!
Söker efter en speciell bana till forza 3, freestyle circuit heter den. Kan inte hitta den..

http://www.youtube.com/watch?v=QxZg1HrNn_g

Någon som kan hjälpa mig!?

Ack vet jag förgasarmotorer!

689 Inlägg
28 september 2010
På forza 2 så var man tvungen att ha en original-version då de finns en cd-key i fodralet som man slår in och får bland annat denna banan!

719 Inlägg
28 september 2010
Den banan heter Benchmark Ring  och den får man om man slår in en kod som ligger i fodralet till spelet

Snäll pöjk
703 Inlägg
28 september 2010
Trådstartare
aha, då kanske denna banan inte finns till forza 3 :S. Men jag har original version. Var går man in på då man ska slå in cd-key:en då? Det är på xbox jag pratar om förresten, ursäkta.

Down n`out
514 Inlägg
28 september 2010
jo finns till 3an, jag fick med en kod i fodralet som jag knappa in i live så fick jag den

Down n`out

719 Inlägg
28 september 2010
Jo den finns bara till Forza 3 och inget annat.
I fodralet till spelet ska det ligga typ som ett kort där du kan skrapa fram en kod, står även instruktioner på hur du ska göra för att aktivera den. Har du inte den så går det inte

Snäll pöjk
703 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
okej, tack! Har svaret på frågan nu då, bugar och båkar!
Passar på att fråga då om många nya bilar ingår till detta också?
Isåfall några roliga/-vilka?

78 Inlägg
29 september 2010
Ja, men du behöver inte ha guld medlemskap.

Snäll pöjk
703 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
kan man inte fixa det offline? :S

90 Inlägg
29 september 2010
mangedif skrev:
kan man inte fixa det offline? :S

Nej det kan mna inte

Man får med en kod som ligger i fodralet när man köper det, eller så var det bara för oss som förbeställde spelet kanske?

3 Inlägg
9 januari 2011
Jag köpte Forza 3 och Alan Wake i samma fodral, Vart är koden så att man får Benchmark banorna? Har letat och letat men hitter ej.. Tacksam för svar
Senast redigerat av fabbotts (9 januari 2011)

90 Inlägg
9 januari 2011
fabbotts skrev:
Jag köpte Forza 3 och Alan Wake i samma frodral, Vart är koden så att man får Benchmark banorna? Har letat och letat men hitter ej.. Tacksam för svar

Har för mig att man bara fick dom banorna den första veckan som spelet släpptes?

3 Inlägg
9 januari 2011
jaha, de va ju synd för dom banorna ser riktigt rolig ut

957 Inlägg
9 januari 2011
Du måste ha   Forza  Motorsport 3  Limeted  Edition för att få den  koden    har du  inte    den  så har  du  inte kod heller    i  en LImeted  edition  få du   några bilar somdu  få inte i valing   några av de är  Aston Martin DBS  och Corvete  C6 ZR1 och några till mins inte helt  rätt nu  MEN  om du köper   MS  Microsoftpoints  så kan du köpa d e banorna  visa   Game Marketplace

Vill du göra det lätt för dej och ha  3 st  bilar som andra  inte har   så kan du köpa den nya forza  3  som har komit ut  en speciel  utgiving     och då få man   Mercedes  SLS  Lexus  LSF och  Konis.gggggggggg elle va den heter nu  en speciel model av den med  och  sen få du alla  dlc  pate som har komit   till spelet hittils och alla  banor  inklosive   benchmark med     behöver du  hjälp  så  få du gärna adda mej på Xbo   så  kan jag hjälpa dej mer där  skiv  bara en mesig  va du heter  där anas   så att jag kan acceptera

3 354 Inlägg
9 januari 2011
BadBoy89 skrev:
Du måste ha   Forza  Motorsport 3  Limeted  Edition för att få den  koden    har du  inte    den  så har  du  inte kod heller    i  en LImeted  edition  få du   några bilar somdu  få inte i valing   några av de är  Aston Martin DBS  och Corvete  C6 ZR1 och några till mins inte helt  rätt nu  MEN  om du köper   MS  Microsoftpoints  så kan du köpa d e banorna  visa   Game Marketplace

Vill du göra det lätt för dej och ha  3 st  bilar som andra  inte har   så kan du köpa den nya forza  3  som har komit ut  en speciel  utgiving     och då få man   Mercedes  SLS  Lexus  LSF och  Konis.gggggggggg elle va den heter nu  en speciel model av den med  och  sen få du alla  dlc  pate som har komit   till spelet hittils och alla  banor  inklosive   benchmark med     behöver du  hjälp  så  få du gärna adda mej på Xbo   så  kan jag hjälpa dej mer där  skiv  bara en mesig  va du heter  där anas   så att jag kan acceptera

jag har inte limited. fick med kod för benchmark banorna
Senast redigerat av Seth (9 januari 2011)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Konsult
1 247 Inlägg
9 januari 2011
Seth skrev:
BadBoy89 skrev:

Kan intyga att det stämmer då jag också har banorna trots vanligt forza 3. Dock har jag köpt på mig alla dlc paketen via live och väntar även på att sls, lsf och koenigsegg ska dyka upp som dlc..

957 Inlägg
9 januari 2011
Tagg3N skrev:
Seth skrev:
BadBoy89 skrev:

Kan intyga att det stämmer då jag också har banorna trots vanligt forza 3. Dock har jag köpt på mig alla dlc paketen via live och väntar även på att sls, lsf och koenigsegg ska dyka upp som dlc..

okej  fan då måste de kostat dej  en hel del pengar att köpa alal  banor och allting  men du  SLS  oh de andra 2  fins med på DLC men du kan ej köpa  de  för de kstar typ 42 000 0000 0000 MP det e bara för att tvinga  folk köpa  hela  spelet  i fall de vill ha de 3 bilarna ja ahr  kört alla 3 och  sls  suger hårt  som orginal i a class  lSG  var i S klass och den var rätt  slö måste man säga   den egg bilenv et ajg  faktist  inte  har inte testat den   har aldrig gillat den  heller så

Konsult
1 247 Inlägg
9 januari 2011
BadBoy89 skrev:
Tagg3N skrev:
Seth skrev:

okej  fan då måste de kostat dej  en hel del pengar att köpa alal  banor och allting  men du  SLS  oh de andra 2  fins med på DLC men du kan ej köpa  de  för de kstar typ 42 000 0000 0000 MP det e bara för att tvinga  folk köpa  hela  spelet  i fall de vill ha de 3 bilarna ja ahr  kört alla 3 och  sls  suger hårt  som orginal i a class  lSG  var i S klass och den var rätt  slö måste man säga   den egg bilenv et ajg  faktist  inte  har inte testat den   har aldrig gillat den  heller så

Inte för att vara elak eller så, men jag förstår knappt vad du skriver. Men ja det har kostat en del, Microsoft har inte direkt avslöjat att de skulle släppa en specialutgåva med alla dlc i..

3 Inlägg
10 januari 2011
ok tack för hjälpen, men tyvärr hittade jag ej koden..

Sök