lundwall skrev:
Småpojkar och deras penisar. Suck.
?????
Folk som röstar en 1:a på en bil som dom själva vet är snygg är bara löjliga, det finns ingen som helst mening att vara avundsjuk på en sån här sida.. En sida som Garaget, rätta mig om jag har fel, är väl till för att lägga ut sin bil, få kritik (bra som dålig), och att surfa runt och kika in andras byggen och samla inspiration..
Inte kasta ren dynga (nämner inga namn men du vet vem du är).
Om jag hade lagt ut min bil här (vilket jag har valt att inte göra pga att den ser ut som den gör) så hade jag inte heller blivit speciellt glad över att ha fått 1:or hela tiden.
Om man vet att man har en fin bil, Deamon inräknat, varför bry sig om vad folk som är avundsjuka ens tänker när dom trycker på den där löjliga ettan? Om en kille som kör en genomröten fiat panda röstar en etta på din bil, låt han göra det!
Själv så kan jag säga att jag har inte röstat en etta nån gång här, är en bil så hemsk att jag blir sugen på att rösta en etta så låter jag bli, jag kan fatta hur det känns att få en etta om man har en bil som man tycker om.
Ursäkta om det jag skrivit är lite osammanhängande men klockan är mycket och jag är trött
Over and out // Kaliber_