Blir nog skit bra med stereon där! Men hur är djupet? Du måste inte ta bort den som leder luften till utblåsen? Ser inte ut som de är mycket till djup nämnligen!
Blir nog skit bra med stereon där! Men hur är djupet? Du måste inte ta bort den som leder luften till utblåsen? Ser inte ut som de är mycket till djup nämnligen!
tack... ingen anning hur djupet är dit tänkte prova mig för men de är en bra bit i mellan dit tänkte oxå lägga lite fogskum där så de inte får all värme på stereon så de flåsar ut till alla andra kanaler istället
tack... ingen anning hur djupet är dit tänkte prova mig för men de är en bra bit i mellan dit tänkte oxå lägga lite fogskum där så de inte får all värme på stereon så de flåsar ut till alla andra kanaler istället
okej okej! De låter bra de!
tänkte ta & prova lite imorgon men har ju ingen kamera fören onsdag så kan prova iaf & berätta lite hur de blir
uppgradering! inte värdens bästa bilder då jag tog mobil kameran men ni ser vad de är iaf & hur de kommer bli, så prova stereon idag för att se om den blev bra eller om jag får göra massa saker mer men de behöver jag inte göra
lite bilder
en bit i mellan blev de inte mycket i mellan där men ska täta värmen där så får de gå ut till dom andra kanalerna istället ¨
så blev de med stereon på plats ska fixa hålen på sidorna sen fattas bara lite mätare
blev nöjd med de. riktigt hål bart blev de också bättre en originala som sitter ovan för
allt för denna gång ha en underbar söndag ///Hacke