3057
Sök

Volvo 240 gl 88:A turbokonverterad och ska göras i ordning... letar delar just nu plus håller på med ljud i bilen

74 Inlägg
18 december 2010
Blir nog skit bra med stereon där!
Men hur är djupet? Du måste inte ta bort den som leder luften till utblåsen? Ser inte ut som de är mycket till djup nämnligen! smile

2 121 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare
Coretech skrev:
Men hur är djupet? Du måste inte ta bort den som leder luften till utblåsen? Ser inte ut som de är mycket till djup nämnligen! smile

tack... ingen anning hur djupet är dit tänkte prova mig för men de är en bra bit i mellan dit tänkte oxå lägga lite fogskum där så de inte får all värme på stereon så de flåsar ut till alla andra kanaler istället

74 Inlägg
19 december 2010
Hackev8 skrev:
Coretech skrev:

tack... ingen anning hur djupet är dit tänkte prova mig för men de är en bra bit i mellan dit tänkte oxå lägga lite fogskum där så de inte får all värme på stereon så de flåsar ut till alla andra kanaler istället

okej okej! De låter bra de! smile

2 121 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
Coretech skrev:
Hackev8 skrev:
Coretech skrev:

okej okej! De låter bra de! smile

tänkte ta & prova lite imorgon men har ju ingen kamera fören onsdag så kan prova iaf & berätta lite hur de blir

2 121 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
bra tyst på denna tråd

uppgradering! inte värdens bästa bilder då jag tog mobil kameran men ni ser vad de är iaf & hur de kommer bli, så prova stereon idag för att se om den blev bra eller om jag får göra massa saker mer men de behöver jag inte göra

lite bilder

en bit i mellan blev de inte mycket i mellan där men ska täta värmen där så får de gå ut till dom andra kanalerna istället
https://www1.garaget.org/gallery/archive/49210/1030921_jrrkw0.jpg¨

så blev de med stereon på plats ska fixa hålen på sidorna sen fattas bara lite mätare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/49210/1030922_f61r6j.jpg

blev nöjd med de. riktigt hål bart blev de också bättre en originala som sitter ovan för
https://www1.garaget.org/gallery/archive/49210/1030923_sy9y7d.jpg

allt för denna gång ha en underbar söndag ///Hacke

kom igen skriv nu

2 121 Inlägg
11 januari 2011
Trådstartare
nu e 240 tillsalu 3000kr vill ja ha för den

74 Inlägg
12 januari 2011
trist... hmm Varför om man får fråga?

2 121 Inlägg
15 januari 2011
Trådstartare
Coretech skrev:

har inte tid med den nu fören om ett år bara för jag håller på att starta upp ett företag så de finns ingen fritid till den alls som synd är

74 Inlägg
15 januari 2011
Hackev8 skrev:
Coretech skrev:

har inte tid med den nu fören om ett år bara för jag håller på att starta upp ett företag så de finns ingen fritid till den alls som synd är

ahaa aa men de är ju en okej anledning så! smile
Och 240´s finns de gott om! wink

2 121 Inlägg
15 januari 2011
Trådstartare
jo de är sant men de blir nog en nyare bil som e klar med regg å de bara

74 Inlägg
16 januari 2011
Hackev8 skrev:

Okej okej! Ja lycka till med försäljningen då! smile

2 121 Inlägg
16 januari 2011
Trådstartare
Coretech skrev:
Hackev8 skrev:

har 3 som ska kolla på den nu annars blir den inte sold så blir de skrot av den men då plockar jag ur de mästa delar på den

74 Inlägg
16 januari 2011
Hackev8 skrev:
Coretech skrev:
Hackev8 skrev:

har 3 som ska kolla på den nu annars blir den inte sold så blir de skrot av den men då plockar jag ur de mästa delar på den

okej okej!

Sök