Nu har ja hafft en liten sväng upp te k-holm oxå då ja va tvungen o sno morsans bil ett tag då ja helt glömde besiktningen på chevan så vart de körförbud
hehe men men sånt händer.
nu till nissan igen. började riva lite av inredningen då ja ville se om de va värt att ta bort asfalts mattan så ja ringde o fråga danne om de va värt allt jobb eller om de va skit samma. de visade sig att han fick ut c.a 25-30kg från sin mazda 323Gtr så de va väll bara att besluta att de va bort me inredningen o börja skrapa skiten.. tråkigaste ja någonsin gjort i hela mitt liv men vafan vill man gå fullt ut så får man lida lite oxå. går ju inte bara o ha kul hela tiden juh
här följer lite bilder från början av rivningen av inredningen o skrapning av asfaltsmattan. och även lite bilder från början av motor lyftet.
dom som säger att de finns kamasutra o hålla på me har aldrig mecka bil
Clasén och ulu kom förbi o snacka skit Clasén hjälper även till när han har tid
sådär då då va motorn urplockad nu ska den bara upp i stativet
de va allt för idag. hörs vid nästa uppdatering
Mvh
de vart en del upp o ner me domkraften som vi för övrigt har döpt till "höglyftaren göran" av någon konstig anledning ja inte kommer ihåg just nu.
Andreas till vänster delar jag garage me, och jörgen me jeans jackan kom förbi på kaffe han har ett garage i området, Clasén längst bort va me som en hjälpande hand.
sen har vi då min "bror" som inte egentligen är min bror men vi har känt varandra så länge så vi sket i blöja när vi börja umgås, riktigt hyvens kille som alltid har kluriga ideer och lösningar på saker och ting. en rackare som aldrig ger sig fast de blir lite motgångar.
Toni skulle bara komma på kaffe (mycke kaffe i garaget men vafan man kan ju inte mecka hela tiden man måste ju ha lite socialt oxå utan hammare o mejsel i handen