Hej allesammans!
Jag går i tankarna att skaffa en "ny" bil! Och tänkte höra med personer som förhoppningsvis vet vad de pratar om!
Jag letar efter en bil som är; Snygg, rolig och som håller för bruksbil! Jag kör inte mycket och håller inte på att trimma och meka... har tyvärr icke någon bra kunskap av det... varje gång jag pillar för mycket tenderar det att bli en liten smula sämre:( Hursomhelst, återigen till bilen, jag har kollat enormt mycket på blocket den senaste tiden och det finns mycket underbara motorer där!
Har dock lite krav, bilen skall helst inte vara framhjulsdriven, visst man kan ha roligt med det men jag känner för att testa något nytt!
Har kollat mycket på BMW; 328, 330 (E36 och E46) även M3 E36.
Jag har alltid älskat Nissan Skyline och har nu sett att det finns enormt fina R34 GT-T till en rimlig peng, är detta en helt tokig bruksbil i originalutförande i motorn? Det är ju trotts allt en hyfsat ny bil och Japansk dessutom så kvaliten på motorn bör ju vara bra? Kan dessutom inte tänka mig att de Japanska ingenjörerna designade bilen för att endast brukas enstaka gånger per år!
Prisidén är max 180k.
Någon som har andra konkreta förslag? Mottages gärna!
Tack på förhand, Mvh Pontus.