Vi hamnade på öland ovanför Borgholm, tror det hette Kapelludden, räta mig om jag har fel, ett litet samhälle med 3 campingar på rad, rätt lite folk men fan vad kul vi hadde!!
Vart ska du/ni ta vägen?? jag föredrar husvagn, utomhus och en jekla massa folk!!!
Jag hoppas jag inte ser en enda person utan bara speglbilden av mig själv och lite längre ut i strömmen vakar en stor öring kontinuerligt.
Uppe på parkeringen står bilen färdig med bur, inställd motor o väghållning. Jag tog mig till ån på rekordtid. Nu skall jag ta personbästa på öring under danicakläckningen..
Men i verkligheten får jag nog lov och vara social som alla andra... fan fan fan....
Senast redigerat av endorfinslaven (25 januari 2011)
Vi hamnade på öland ovanför Borgholm, tror det hette Kapelludden, räta mig om jag har fel, ett litet samhälle med 3 campingar på rad, rätt lite folk men fan vad kul vi hadde!!
Vart ska du/ni ta vägen?? jag föredrar husvagn, utomhus och en jekla massa folk!!!
kan det varit i köpingsvik. köpingebadens, gröndals, grönhags campingar ligger där. och lite mer norr ut klinta och lundegårds camping kapelludden ligger här i borgholm
kan det varit i köpingsvik. köpingebadens, gröndals, grönhags campingar ligger där. och lite mer norr ut klinta och lundegårds camping kapelludden ligger här i borgholm
ja det stämmer, (kapsyludden) var det ju ungdomscamping på innan kom jag på nu...
ja akke det stämmer!
sonny du får ju ta och stanna mer än 1 kväll då... tråkigt att du bara klarade av en dag
Sthlm Skärgård blir det nog. Midsommar är ju heligare än julafton fö fan Jag har jobbar varrenda storhelg men midsommar ska jag fan ha ledigt.. och det får jag alltid
Ny dag, samma regler... chat etc hör inte hemma i forumet
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-