3248
Sök

Vart ska du ta vägen på midsommar?? VART E FESTEN!!!

Biltokig
310 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
Vi hamnade på öland ovanför Borgholm, tror det hette Kapelludden, räta mig om jag har fel, ett litet samhälle med 3 campingar på rad, rätt lite folk men fan vad kul vi hadde!!

Vart ska du/ni ta vägen?? jag föredrar husvagn, utomhus och en jekla massa folk!!!

http://www.geting.se/image.php/284174-midsommar.jpg

Harè bra

671 Inlägg
25 januari 2011
Mitt drömscenario på midsommarafton lyder:

Jag hoppas jag inte ser en enda person utan bara speglbilden av mig själv och lite längre ut i strömmen vakar en stor öring kontinuerligt.

Uppe på parkeringen står bilen färdig med bur, inställd motor o väghållning. Jag tog mig till ån på rekordtid. Nu skall jag ta personbästa på öring under danicakläckningen..

Men i verkligheten får jag nog lov och vara social som alla andra... fan fan fan....
Senast redigerat av endorfinslaven (25 januari 2011)

55 Inlägg
25 januari 2011
ola_volvo skrev:
Vi hamnade på öland ovanför Borgholm, tror det hette Kapelludden, räta mig om jag har fel, ett litet samhälle med 3 campingar på rad, rätt lite folk men fan vad kul vi hadde!!

Vart ska du/ni ta vägen?? jag föredrar husvagn, utomhus och en jekla massa folk!!!

kan det varit i köpingsvik. köpingebadens, gröndals, grönhags campingar ligger där. och lite mer norr ut klinta och lundegårds camping smile kapelludden ligger här i borgholm smile
Senast redigerat av CJ (25 januari 2011)

Mvh Cj

Living Life Sideways
496 Inlägg
25 januari 2011
köpingsvik brukar vi vara på. Det var väl där ni var förra året på grönhags camping

2:a Pris Volvo 900, Vallåkra 2007
3:a Volvo 900, Vallåkra 2012
TPC Ballaste Bil 2012

24 Inlägg
25 januari 2011
Man lär väl vara utanför din husvagn o ta ett par öl skulle jag kunna tänka mig tongue

Biltokig
310 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
CJ skrev:
ola_volvo skrev:

kan det varit i köpingsvik. köpingebadens, gröndals, grönhags campingar ligger där. och lite mer norr ut klinta och lundegårds camping smile kapelludden ligger här i borgholm smile

ja det stämmer, (kapsyludden) var det ju ungdomscamping på innan kom jag på nu...

ja akke det stämmer!

sonny du får ju ta och stanna mer än 1 kväll då... tråkigt att du bara klarade av en dag lol
Senast redigerat av ola_volvo (25 januari 2011)

Harè bra

tratt
353 Inlägg
25 januari 2011
Jag ska till soliga Spanien, Magaluf

24 Inlägg
25 januari 2011
Jobbade ju =/ men jag fick ju en fin lott som plåster på såren när jag åkte hem =P

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
25 januari 2011
Jag tycker midsommaren är överskattad, så det blir troligtvis en nykter sådan för 4 året i rad smile

Eventuellt kan jag jobba och tjäna lite mer än normalt, men annars får jag väl ställa upp som fylletaxi åt kompisarna och tjäna lite där istället.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

OEM Rox
245 Inlägg
25 januari 2011
Spelar ingen roll var jag är eller vem jag är med, bara jag är megafull.

"Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen."
Ja, och hur fort går en häst och vagn?
----------
Det stavas Stereo, inget annat.

1 482 Inlägg
26 januari 2011
Sthlm Skärgård blir det nog.
Midsommar är ju heligare än julafton fö fan smile Jag har jobbar varrenda storhelg men midsommar ska jag fan ha ledigt.. och det får jag alltid smile

BLT Service
Theracords Music Label

Biltokig
310 Inlägg
26 januari 2011
Trådstartare
Jag dricker inte ofta men midsommar är midsommar, som ovanstående skrev, heligare än julafton ju!!!

Harè bra

1 653 Inlägg
27 januari 2011
borta suger, hemma bäst...

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

Biltokig
310 Inlägg
27 januari 2011
Trådstartare
Hemma är för dom som inte vågar åka ifrån mamma!! ; )

Harè bra

1 319 Inlägg
27 januari 2011
det lär ju iallafall bli en hel del berusning, av  diverse olika slag (=

_----------'

1 482 Inlägg
27 januari 2011
Hoppas iaf att jag inte är bakis denna midsommar... brukar man ju alltid va då man bara ska ta några öl dagen innan.. jo tjena...

BLT Service
Theracords Music Label

1 653 Inlägg
27 januari 2011
ola_volvo skrev:

eller så behöver man helt enkelt inte åka hemifrån för att "åka från mamma", till skillnad mot vissa andra då eller? smile

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
27 januari 2011
Thullen skrev:
ola_volvo skrev:

eller så behöver man helt enkelt inte åka hemifrån för att "åka från mamma", till skillnad mot vissa andra då eller? smile

Ha ha.

Biltokig
310 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
Thullen skrev:
ola_volvo skrev:

hahahhaahaa touche!! wink men så illa e det inte. Smaken är ju dock som baken!

Bästa sättet att slippa bakfylla är ju genom att aldrig nyktra till big_smile

Harè bra

Forummoderator
10 576 Inlägg
28 januari 2011
Ny dag, samma regler... chat etc hör inte hemma i forumet

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök