3513
Sök

V70n som cab

241 Inlägg
6 februari 2011
Trådstartare
Tja!

Ja som tråden lyder, vad tror ni om att göra om en v70n 2002 till cab?

Lastbilsschaffis
886 Inlägg
6 februari 2011
Skulle nog bli ett grymmt bygge. Tror dock att det är lättare med en sedan typ S60 el S80

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team

111 Inlägg
6 februari 2011
Inte för o vara kritisk men hur f-n tänker du då? Intresserad!Berätta.

/Dave

241 Inlägg
6 februari 2011
Trådstartare
Jo det är det nog.

Jag vet inte riktigt hur det är tänkt att gå till som, därför frågade jag lite om tips och sånt.
Sugen på att bara sätta rondellen i bilen och kapa taket sen utgå därifrån och bygga och modda om.

947 Inlägg
6 februari 2011
kan tänka mig att det inte blir så bra med cab på en v70. Kombi bilar passar bättre till att bygga pickup. Bättre om du skaffar en s60 eller s80 som sagts tidigare om du ska bygga cab. Kan isåfall rekommendera en s80 då dom går att tag i rätt billigt.

60 Inlägg
6 februari 2011
Jag håller med Larsson_V70. om du nu har en så fin bil och inte vet hur du ska göra jag har själv byggt cab och registrerat den och det är mer jobb än man tror, gärna mycke förslag,ritningar och kort innan kapen kopplas in.. eller om du nu vill prova meden något nyare bil och tycker att "pengar finns" så hitta en v70 typ -97 el -98 bensin o automat halvrisig lack eller något annat utseende mässigt fel eftersom du ändå "ska" lacka om den... Självklart gör du ju helt som du vill med din bil och jag har inga direkta förslag bara råd och rön.

Följer iaf detta.
mvh

Roadkill cafè - You kill it, we grill it!

volvoraggare
4 776 Inlägg
6 februari 2011
en kombi som cab njaaaaaeeee är inte direkt lyckat

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

723 Inlägg
6 februari 2011
Hade nog inte blivit så snyggt de

Kolla gärna in mitt projekt: V70 T5 98

volvoraggare
4 776 Inlägg
6 februari 2011
man har ju sätt  sönderkapade 245:or som dom har gjort te cab och det är inte vackert

723 Inlägg
6 februari 2011
ironhead skrev:
man har ju sätt  sönderkapade 245:or som dom har gjort te cab och det är inte vackert

Sen är ju det ingen vacker bil före kapning heller så man kan ju inte förvänta sig så mycket wink

Kolla gärna in mitt projekt: V70 T5 98

volvoraggare
4 776 Inlägg
6 februari 2011

volvoraggare
4 776 Inlägg
6 februari 2011
Glimbrink skrev:
ironhead skrev:

Sen är ju det ingen vacker bil före kapning heller så man kan ju inte förvänta sig så mycket wink

sant det men kombi som cab är och förblir helfult

Sök