Tjenna alla gorgare
Nu har högerfoten önskat mer effekt länge och det känns som det finns lite potential.
Jag är inte ute efter att få ut någon stor effekt, utan bara lite pyspys och kanske 0.3bar.
Jag vill att det ska smidig installation då skiten måste av inför varje besiktning, dock så fick jag blankt papper igår så jag har lång tid på mig!
Nu undrar jag om jag behöver byta tex stakar och låda eller håller det nu när jag inte ska ladda så mycket?
Har för mig att kompet för att överladda i en RP motor redan är bra från fabrik? eller måste man kompsänka ytterlikare?
Måste jag sätta dit ett annat insprut eller kan jag köra med orginal nu när jag bara vill ladda så lite?
Finns det någon färdig förgasare som passar min motor som är gjord för överladdning?
Vart ska jag sätta turbon? Så den trycker på innan förgasaren eller skulle man kunna sätta den mellan motor och förgasaren så den suger bränsleluften och vidare in i motorn?
som ni kanske märker så e jag helt oerfaren av detta men jag vill skruva!
Har säker glömt hur mycket som helst som behövs men detta är ju en början iaf och jag behöver mycket hjälp.. !
mvh