Detta är ett av dem vanligaste syndromen på dem äldre 850, just att soppa pumparna går sönder, säger inte att just i detta fall är de så, men de är ett vanligt fel..
att en mekaniker köper begagnade delar för att testa är mkt vanligt, speciellt bland invandrare som kanske inte innehar alla diagnostik apparater, allt beror jue på vad man är villig o betala, hos en mindre verkstad får du oftast betala mindre för en service/felsökning än på tex Audi/volvo osv.. då dem flesta vill komma undan så billigt som möjligt väljer man jue ofta just dessa verkstäder, jag använder mig ofta av sådana verkstäder just för att dessa personer lärt sig det mesta den svåra vägen genom att felsöka manuellt.. jag litar mer på erfarenhet än ett diagnostiktest om jag ska vara ärlig!
Har haft fel på min audi några ggr varav 2 ggr hittade inte diagnostestet ngt fel ens, att dem vill testa med begagnade delar är inget negativt, vill du ha ny bränslepump sen om de visar sig att de e de som är felet så köper du en ny o låter dem byta!
Den begagnad från skroten kan dem lämna tillbaka efter dem testat felet bara dem gör de inom 14 dagar... men om han vill att du betalar för beggade pumpen avråder jag dig, en firma ska själva lägga ut om dem e seriösa.
Four Rings To Rule Them All!