för ca ett halvår sen såg jag en annons på blocket om takvingar till saab 9-5. killen som sålde dom kallade sig sebbe och bodde någonstans i skåne. eftersom jag inte hade ekonomi just då att köpa en vinge så skrev jag ner numret och sparade det. ringde upp honom för ca en månad sen och pratade lite och då sa han att han hade vingar på ingång hela tiden och att jag kunde höra av mig när jag ville framöver. har nu försökt få tag i honom via det numret jag ringde på innan men får inget svar. telefonen är avstängd när jag än ringer.
vad jag kunde förstå så sålde han många vingar (tror han tillverkade själv eller importerade) så tänkte att någon på garaget kanske känner denna sebbe och vet hur jag får tag i honom? vet att det är ett långskott men kanske kan det vara till någon hjälp
Det finns dock mååånga andra som säljer takvingar till 9-5orna, bara kolla på blocket, annars har du realcar, men många andra än den killen finns på blocket
Det finns dock mååånga andra som säljer takvingar till 9-5orna, bara kolla på blocket, annars har du realcar, men många andra än den killen finns på blocket
jasså? länka gärna för jag har då letat utan att hitta något visst finns det företag som säljer, men då kostar det därefter också