3460
Sök

Hur kolfiberkåta är folk? Finns det efterfrågan på kolfiberskal till iPhone och iPad?

Avstängd
3 Inlägg
19 februari 2011
Trådstartare
Tjena alla!

Har satt igång en tankeprocess där jag funderar på att köpa in skal i äkta kolfiber till iPhone 4 och iPad. Tanken är att sälja via egen webshop och Tradera. Vad tror ni, är folk kolfiberkåta och vad skulle man kunna sälja dessa för?

Inköpspriset är ganska högt om man jämför med andra skal, typ 20 ggr högre. Men kan nog hamna ganska rimligt i pris ändå. Strax över normalpriset för ett skal typ.

Vad tror ni? Kan det var nåt du är intresserad av?

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
19 februari 2011
Mja, det finns ju redan skal som är kolfiber-lookalike och vanlige svensson lär nog knappast lägga mellanskillnaden på ett fejk-kolfiber och ett äkta eftersom de ser väldigt lika ut.

Personligen tycker jag om idén, men jag använder inte skal på min fåne. Den blir för tjock då. smile

Avstängd
3 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
Har nu öppnat en liten e-butik som säljer kolfiberskal med mera till iPhone 4 och iPad. Du når den på adressen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx !

iPhone 4-skalen kommer in under nästa vecka, men iPad-skal finns i lager för omedelbar leverans!
Senast redigerat av torpis (3 mars 2011)

Avstängd
3 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
Just ja. Glömde det viktigaste !

Med kampanjkoden "GARAGET" får du 5% på din order under hela månaden!

Forummoderator
10 576 Inlägg
3 mars 2011
lukasipow skrev:

Nä häe du det gjorde du inte, det viktigaste är att läsa regelverket, ut åker du!

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

MADMIKE
152 Inlägg
3 mars 2011
torpis skrev:
lukasipow skrev:

Nä häe du det gjorde du inte, det viktigaste är att läsa regelverket, ut åker du!

Haahaaaha lol

FEARLESS
TelgeTokarMC
TEAM HOOLIGAN
NSR - No Shame Racing #Topp10stockholm

Forummoderator
10 576 Inlägg
3 mars 2011
aaa crap, låser med ;-)

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök