eftersom de e typ de billigaste stolarna på marknaden så finns de ju inte så mycke att jämföra emot.
har själv sånna i ena bygget ja håller på me.. dock inget ja skulle ha i en bruksbil.
Okej, Detta kommer väl sitta i en blandning av busbil/bruksbil.. Sitter man obekvämt i dom? syftar på om man skulle köra en längre sträcka ?
inget att åka långt i vill ja lova.. sen e de ju så att man får inte så mycke stol för dom pengarna.
Okejokej! Tack för snabbt svar! nej förstod nästan det också.. har desvärre ingen vidare ekonomi då jag går gymnasium och är inkomstlös om man bortser från studiebidraget!
Mkt sköna stolar, kvalitén är inget att klaga på. (Man får ju vad man betalar för) Har själv ett par stolar ifrån Ridetech i mitt bygge, är ett riktigt seriöst företag med snabb leverans.. har handlar mycket därifrån och rekommenderar dom starkt!!!
Mkt sköna stolar, kvalitén är inget att klaga på. (Man får ju vad man betalar för) Har själv ett par stolar ifrån Ridetech i mitt bygge, är ett riktigt seriöst företag med snabb leverans.. har handlar mycket därifrån och rekommenderar dom starkt!!!
Tack för feedback! Jo är helt nöjd, fick hem min ratt som jag beställde igår idag! så snabb leverans har dom allt som du sa .. dock så har jag fått tag i samma stolar beggade så tjänade in lite där
Tackar för det! Trodde jag hade fått tag i ett par begagnade stolar från dom men killen som säljer dom är riktigt seg osv.. så tänkte nästan beställa nya endå. Dock inte efter att jag läst igenom det där!