3575
Sök

Projekt: volvo 744 gl tröttmössan

NissanMotorsport
7 februari 2010
pippaaN skrev:
Varför körde du inte med värmepistol på kofångarna? mindre jobb, och blir minst lika bra.. skulle tro att de håller sig längre.

Kanske de, men efter ett par omgångar ser den nog inte så bra ut..man smälter ju plasten mer eller mindre därav blir den svart.. så näe, håll dig till medel istället tycker jag, iaf om det är en bil man vill hålla kär smile

987 Inlägg
7 februari 2010
joelimmo skrev:
pippaaN skrev:
Varför körde du inte med värmepistol på kofångarna? mindre jobb, och blir minst lika bra.. skulle tro att de håller sig längre.

haha för att det är jobbigare ! sen använde jag ett spec medel wink
var mest en test grej för och se hur länge det håller i sig cool

Då tycker vi olika om vad som är jobbigt, finns de ett sätt att slippa polera, då tar jag lätt det! big_smile

i like it load

987 Inlägg
7 februari 2010
NissanMotorsport skrev:
pippaaN skrev:

Kanske de, men efter ett par omgångar ser den nog inte så bra ut..man smälter ju plasten mer eller mindre därav blir den svart.. så näe, håll dig till medel istället tycker jag, iaf om det är en bil man vill hålla kär smile

Visst är det så, en polare gjorde så iaf, och det är svart än idag, efter flera år.. är ju ingenting man behöver springa och göra flera ggr i månaden

i like it load

1 380 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
pippaaN skrev:
joelimmo skrev:
pippaaN skrev:

haha för att det är jobbigare ! sen använde jag ett spec medel wink
var mest en test grej för och se hur länge det håller i sig cool

Då tycker vi olika om vad som är jobbigt, finns de ett sätt att slippa polera, då tar jag lätt det! big_smile

haha nej jag ska nog gå på dom med värmepistol sen endå. men jag var tvungen i vilket fall att använda medel då det hade blivit massa poler stänk på kofångarna . och det går inte bort med värmepistol tongue
men medel och värmepistol är helt klart best cool

1 380 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
matheus skrev:
ja men du ser, du kommer ju framåt!! smile kommer bli bra innan du blir av med han! smile

jorå inte illa för 2,5 dagars arbete cool jorå hoppas på det iaf wink

1 380 Inlägg
26 maj 2010
Trådstartare
bilen är nu i granz ägo  smile

54 Inlägg
7 mars 2011
Vilket medel använde du till kofångarna? smile

Sök