Varför körde du inte med värmepistol på kofångarna? mindre jobb, och blir minst lika bra.. skulle tro att de håller sig längre.
Kanske de, men efter ett par omgångar ser den nog inte så bra ut..man smälter ju plasten mer eller mindre därav blir den svart.. så näe, håll dig till medel istället tycker jag, iaf om det är en bil man vill hålla kär
Varför körde du inte med värmepistol på kofångarna? mindre jobb, och blir minst lika bra.. skulle tro att de håller sig längre.
Kanske de, men efter ett par omgångar ser den nog inte så bra ut..man smälter ju plasten mer eller mindre därav blir den svart.. så näe, håll dig till medel istället tycker jag, iaf om det är en bil man vill hålla kär
Visst är det så, en polare gjorde så iaf, och det är svart än idag, efter flera år.. är ju ingenting man behöver springa och göra flera ggr i månaden
haha för att det är jobbigare ! sen använde jag ett spec medel var mest en test grej för och se hur länge det håller i sig
Då tycker vi olika om vad som är jobbigt, finns de ett sätt att slippa polera, då tar jag lätt det!
haha nej jag ska nog gå på dom med värmepistol sen endå. men jag var tvungen i vilket fall att använda medel då det hade blivit massa poler stänk på kofångarna . och det går inte bort med värmepistol men medel och värmepistol är helt klart best