3324
Sök

-75a, försäkring??

Audi/Wv mek
148 Inlägg
16 december 2006
Trådstartare
Tjenare, har investerat i en chevrolet monza, men vad gäller för försäkringar och sånt, tänkte bara ha bilen till helgåkning och sånt, hur funkar det med veteranförsäkringar och sånt?? lönar det sig eller??, har ingen aning själv!?!

Det är inget fel på min hjulinställning, det är din inställning till mina hjul!

1 723 Inlägg
16 december 2006
jag har kollat på el camino och en skattebefriad sådan går på ca 2000 om året helförsäkrad.

Kolla på Folksam, If, TryggHansa, Länsförsäkringar.... du har väl regnr att använda?

362 Inlägg
16 december 2006
Betalade 1200:- /år helförsäkring hos Trygg-Hansa på Min föredetta El Camino -71:a ja....

Reparatör
630 Inlägg
16 december 2006
Berry skrev:
Tjenare, har investerat i en chevrolet monza, men vad gäller för försäkringar och sånt, tänkte bara ha bilen till helgåkning och sånt, hur funkar det med veteranförsäkringar och sånt?? lönar det sig eller??, har ingen aning själv!?!

jag brukar kolla men www.insplanet.se när det gäller försäkringar . Dom kollar priser åt dig på det billigaste stället utifrån dom uppgifter dom får av dig . Kostnadsfritt så klart .

Audi/Wv mek
148 Inlägg
17 december 2006
Trådstartare
grett!! så ska jag kolla där!! tackar för alla bra svar!

Det är inget fel på min hjulinställning, det är din inställning till mina hjul!

194 Inlägg
20 december 2006
Lite regler som gäller på länsförsäkringar för en entusiastförsäkring:

http://www3.lansforsakringar.se/Kronobe … efault.htm

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

Sök