3339
Sök

Vad ska man göra med en skit bil?

3 059 Inlägg
1 482 Inlägg
8 mars 2011
LocKtar skrev:
slowSwede skrev:
Nu beror det ju lite på hur gamla ni är.
När jag hade lite mer testosteron i blodet så hände det att bilarna användes till:
Taksurfing, när man står på taket medans kompisen kör (kanske inte så bra i tätbebyggt område eller i farter över 50)
Volvo kombi funkar bra till dambesök om man har baksäten nedvikta och en madrass. Går ju även att sova förstås...
Dubbelkommando, men det här får man nog göra ordentligt på landet. Där en gasar/bromsar och den andra styr.
Släpa vuxet (läs omogna men runt 18-20) folk i barnvagn.

Det är ju bara fantasin som sätter gränser.
Var kul att göra ett besök i minnenas alé tillbaka till de dagar då man var odödlig och "tuffast" i världen...

Det där är ju bara livsfarligt, taksurfing  dubbelkommando eller va du dillar om.. inget man ska rekomendera någon att göra på ett forum?

Det som är livsfarligt brukar ha en tendens att vara skitkul också lol

BLT Service
Theracords Music Label

223 Inlägg
8 mars 2011
Nog är det så, att det som är lite farligt, blir bra mycket roligare. Precis som nämnts ovan.
Vad skall man annars göra med en skrotbil, om inte lite kul saker? Köra kan man ju göra i alla bilar.

Livsfarligt är väl att ta i, för då hade inte jag suttit här och skrivit tongue Ny syftar jag på inlägget på föregående sida och inte det ovan.
Sådana där "livsfarliga" aktiviteter, det får TS komma på själv, här ges bara rekorderliga tips på aktiviteter som kan innefatta skrapsår och något brutet ben. Samtidigt kan en drös skratt fås på köpet om man nu fortfarande har kontakt med sitt inre barn och dessutom har lite livsglädje kvar i själen.

Kan även tipsa om att surfa efter bilen, men nu pratar vi en helt öde strand och en gammal vindsurfingbräda. Inte helt lagligt kanske, så mitt tips blir alltså att åka till ett land där det är lagligt och se upp för sandbankar när det går undan!

Kör så det ryker!
Senast redigerat av slowSwede (8 mars 2011)

2 182 Inlägg
9 mars 2011
Vänd karossen bak å fram smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Sök