2618
Sök

Foliera bilen

227 Inlägg
11 mars 2011
Trådstartare
Funderar på att foliera min bil. Blir då motorhuv och tak i mattsvart. Bilen är en Mitsubishi RalliArt SB blå.
Har redan tonat bilen runtom samt satt dit en bård (stavning) har även införskaffat svarta fälgar med chromeläpp. Tror ni att det blir för mycket att sätta folieringen?

/David

KHRacing
11 mars 2011
Låter du andra bestämma om din egen bil så komemr du bli besviken.

gör som du själv vill tycker jag !
tror det kan bli snyggt ja

227 Inlägg
11 mars 2011
Trådstartare
@KHRACING
Sant det du säger. Jag kommer nog köra på kolfiber väntar bara på lite svar från den firman om man behöver lägga klarlack på eller inte.

5 111 Inlägg
11 mars 2011
Man behöver väl inte låta någon annan bestämma bara för att man frågar om smakråd?

42 Inlägg
11 mars 2011
jag tror de skulle vara bli jävligt grymt, kmr så mkt råare ut smile fräsch bil för övrigt wink
Vet du hur mkt du får casha för den folieringen?

227 Inlägg
11 mars 2011
Trådstartare
awbeemer skrev:
jag tror de skulle vara bli jävligt grymt, kmr så mkt råare ut  fräsch bil för övrigt
Vet du hur mkt du får casha för den folieringen?

För mattsvart kostar det 1000:- för både material och arbete, men väntar som sagt på offerten för kolfiber. Bilen handtvättas ofta då farsan har en rekond firma på gården smile

42 Inlägg
11 mars 2011
fan va billigt big_smile göre!!! funderade på att foliera hela min bil, men de skulle de ha 14k för... och det kändes lite väl saftigt tongue
lyllos, gratis rekond när man vill är inte dåligt wink

227 Inlägg
11 mars 2011
Trådstartare
Nja, jag rekondar och fixar med min bil själv. Men farsan kan inte låta bli o hjälpa till... Bra det för han är bättre än mig tongue

Vad hade du tänkt dig för färg vid foliering? 14k låter lite som ockerpris...

42 Inlägg
11 mars 2011
Vit tror jag skulle kunna va rätt snyggt. Klart de är coolt att bara kolfiberfoliera tex huven men tror inte det skulle passa min bil. Skulle få bli hela bilen eller ingenting alls tongue

Sök