min 740 börja en dag gå precic som att det var dåligt med soppa, det blev allt värre och till sist starta den inte. tog dän bränsleslangen vid insuget och såg att de ej kom bränsle där, sedan så tog jag loss pumpen under sätet och testa starta så kom de inget bränsle ifrån pumpen i tannken heller:/ tror ni detat han vara typ bränslereläet eller jordfel eller nåt? takc på förhand viktor
Kan vara dålig kontakt eller kabelbrott till högtryckspumpen med, har själv råkat ut för detta. Då gick ingen av pumparna för mig och reläet drog ej heller, nya kablar löste det för mig.
har nu sattit dit ett nytt relä, får bra men bränsle nu till spridarna. men spridarna släpper inte igenom nåt:s kan detta vara spridarreläet eller? eller kan det vara nåt annat fel? lite konstigt om båda reläerna lägger av samtidigt:P
har nu sattit dit ett nytt relä, får bra men bränsle nu till spridarna. men spridarna släpper inte igenom nåt:s kan detta vara spridarreläet eller? eller kan det vara nåt annat fel? lite konstigt om båda reläerna lägger av samtidigt:P
Be någon stå vid Relät vid expansionkärlet o känn på den om det Klickar eller låter om det när du vrider tändningen.