3300
Sök

Huddinge biltorg (Stockholm)

Bussförare
97 Inlägg
14 oktober 2006
Trådstartare
Vill höja en varningens finger för detta företag.
Kan bara säga rena bilskojare
Det kan man se innan man gick in på området

Hittade följande annons på blocket:
http://www.blocket.se/vi/9633726.htm?ca=11_s

Först och främst så håller dem inte vad som står i annonsen.
Första gången jag såg bilen på blocket så skrev dem en viss info som dem vid ett senare tillfälle ändras när man sänkte priset på bilen.

Bland annat så var bilen enligt föregående annons ,svensksåld, fullservicebok
Som visade sig vara import, ingen servicebok, inga bes papper.

Åkte dit och tittade med polomannen men det behövdes inte så mycket att titta på,jag tror att jag hittar en finare på skroten för en billigare peng. smile

AC urfunktion, elhissar urfunktion, missjud i motor,läkage på v-lådan, skabbig invändigt, broms ok och skivor sönder rostade.

Jag är inte full, jag är beautiful

142 Inlägg
23 mars 2011
stämmer bra det riktiga jäkla skojare! min gamla bil finns där nu till ett överpris

Trucker
2 710 Inlägg
23 mars 2011
Dom har även olika namn.. eller brukar heta olika på blocket. Huddinge Biltorg, Masmo Bilcenter, Mia bilcenter .. bara nåra av namnen dom brukar använda! Stackars den som går på alla dessa skojares lurendrejeri! wink

Fart missbrukare

142 Inlägg
23 mars 2011
BMWgrabben skrev:
Dom har även olika namn.. eller brukar heta olika på blocket. Huddinge Biltorg, Masmo Bilcenter, Mia bilcenter .. bara nåra av namnen dom brukar använda! Stackars den som går på alla dessa skojares lurendrejeri! wink

japp han kallar sig för stefan, stackars krake som köper min gamla bil.överpris så det skriker om det

Trucker
2 710 Inlägg
23 mars 2011
vilken e din bil

Fart missbrukare

142 Inlägg
23 mars 2011
BMWgrabben skrev:
vilken e din bil

den svarta v70 med 24000 mil på mätaren som dom skriver är en 01 men det är en 00,sålde den dynghögen fö
r 20000 till några skummisar från sthlm samma dag kom den ut på blocket igen såld efter en vecka igen nu till
nabil elheddad huddinge biltorg, har haft jävla masa problem med denna bil är ett riktigt måndagsexemplar.

5 198 Inlägg
23 mars 2011
snacka om trådlyft

142 Inlägg
23 mars 2011
gamlingen skrev:
snacka om trådlyft

japp var tvungen o kolla om det fanns några som handlat på detta skojföretag! googla på nabil elheddad o läs på reco.se ha ha viklen tjomme

8 883 Inlägg
23 mars 2011
5år gammal tråd så vi låser med hänvisning till att smutskastning av företag är inget som tas i garagets forum.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök