3410
Sök

klubb??

10 sec före dig...
540 Inlägg
26 december 2006
Trådstartare
vad vill ni motorburna brödrar och systar, ha när ni går med i en klubb? en stor fråga men för mig som har startat en klubb precis vill gärna veta för att folk ska känna sig välkommna till vår klubb! så snälla svara!

M.

FreddeK
26 december 2006
Ett trevligt ställe att vara på...bra gemenskap och att alla ska få vara med(vettiga människor menar jag då). Eller är det en nätklubb typ som turboperformanceclub?
Senast redigerat av Freddeponken (26 december 2006)

293 Inlägg
27 december 2006
sjyst folk, lite klubbträffar, sammåk till större träffar osv.. smile en härlig gemenskap..
skulle vara intressant att veta vad är det för sorts klubb också smile
Senast redigerat av a_glad (27 december 2006)

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

194 Inlägg
27 december 2006
Lite som SMC har - rabatter på särskilda grejer, ett bra kontaktnät för att hitta exempelvis reservdelar till den kategori bilar som klubben vänder sig till. Sedan att man håller en städad klubb = inte bara träffar för fyllbultar etc, utan att saker och ting känns i ordning.

Det är vad jag kommer på för tillfället...

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

191 Inlägg
27 december 2006
Kollade lite på hemsidan du har, jag saknade direkt en samlingspunkt på nätet, alltså ett forum.
Vi är några som i skrivande stund också håller med uppstart....vet dock inte om vi lyckats bättre men ändå, www.vwpc.se och forumet http://vwpc.se/forum/index.php
Jag är även med och driver en annan sedan länge etablerad förening för volvo, www.svenska85x70klubben.com kolla på dessa om du kan hitta nåt tips kanske, tänk bara på att det är vi som äger det du ser tongue

Men det ska framför allt se vårdat ut, ordning och reda.
Sen kanske du har det lite begränsat just till skåne och Saab+Volvo.....

10 sec före dig...
540 Inlägg
27 december 2006
Trådstartare
tack så mycket för all hjälp!

BRA MED TIPS! hade varit bra med fler!

anledningen till att vi bara är i skåne är att vi inte vill ta vatten överuvudet! men om det kommer in någon i klubben utan ör skåne kommer han eller hon klart att få gå med, anlednigen till att vi bara tog volvo och saab är för att det har varit revalitet mellan märkena! och det hade varit roligt att få ägarna "samms" igen! dela intressen.. osv, finns mycket man kan lära sig! och så är det att det bara skulle vara svenska bilar!

TACK SÅ MYCKET!

MVH M.Svensson
orf. Skåne X racing

Sök