Min brorsa har en sån, den klarade sig knappt genom sommaren, fixade allt som de tog sönder, tändningen, styret [Körde in i en vägg], avgassystemet lossnade, punktering pga de kört på en en spik, servade den, lagade baklyktan[försökte stegra], bränsleledningen gick sönder pga en vurpa, stödet har lossnat, jag tror att stötdämparen är helt slut bak, bakaxeln sitter med bara den långa skruven igenom utan att en mutter håller i den från andra sidan, ingen aning hur vi missade det, har fixat det nu så den har stått i ett kallt garage i 4 månader.
Men jag tycker att den pocketbiken håller skit bra det är bara ägarna det är fel på.
Det man borde tänka på när man fick den är att man ska skruva åt alla skruvar och muttrar för att vissa saker sitter inte fast än.
Prestandan på motorcykeln är hur bra som helt. Skjuter på ordentligt i alla växlar och växellådan semi auto fungerar hur bra som helst! Att köra den på vägen är hur kul som helst, man sitter så lågt fast hur farligt som helst och olagligt, det finns sidor med pocket bike och minimoto forum där de har mycket träffar och de kör runt.
When the flag drops, the Bullshit stops.