Vet en som hanldat där men då låg de i kristianstad. Han fick en bra bil ti ett ganska bra pris. Men de va inte så mycket nya saker på den som han sa. Så kolla ordentligt på bilen du tänkt köpa.
Event/shopansvarig på VWPC.SE Volkswagen Passat Club - Das Club VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
Va där och tittade på bilen, en BMW 320 touring -89, den var hyffsat fin utseendemässigt men resten va inte mycke att ha...priset är ett stort skämt 29000:- han får vara riktigt nöjd om han får 10-15kkr!
ang adams bil i tollarp. Har köpt ett flertalbilar av adams bil 3 st volvo v 70 3 Mercedes bla 450SL 500 SL 220 mm. Har aldrig haft något problem. Har det varit något som inte stämt har Adam reglerat och fixat till utan problem. Dessutom har han mycket bra priser. Både han och hans hustru är genom ärliga och mycket trevliga. Mina absolut bästa bilaffärer har jag gjort av dem. Åker gärna från Uddevalla till Tollarp för att göra jysst bilaffär. Skall snart dit igen och se på en MB ( ca 30.000 billigare än hos andra bilhandlare då är det väet resan):
ang adams bil i tollarp. Har köpt ett flertalbilar av adams bil 3 st volvo v 70 3 Mercedes bla 450SL 500 SL 220 mm. Har aldrig haft något problem. Har det varit något som inte stämt har Adam reglerat och fixat till utan problem. Dessutom har han mycket bra priser. Både han och hans hustru är genom ärliga och mycket trevliga. Mina absolut bästa bilaffärer har jag gjort av dem. Åker gärna från Uddevalla till Tollarp för att göra jysst bilaffär. Skall snart dit igen och se på en MB ( ca 30.000 billigare än hos andra bilhandlare då är det väet resan):
Känns otroligt suspekt att någon skulle registrera sig och leta upp en tråd om just Adams Bil och skriva ett svar som hyllar bilfirman. Luktar ju oerhört mycket som att det är någon på bilfirman som har skrivit inlägget.
Jag läste artikeln i Kristianstadsbladet och att bilfirman på allvar tror att det går att friskriva sig från reklamationsrätten som finns angiven i svensk lag är patetiskt och visar på att det är ett ytterst opålitligt företag och att jag aldrig någonsin skulle vända mig dit i alla fall.
Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.
Vilket jäkla fult försök att marknadsföra dig genom att skaffa ett konto under ett alias och skriva sådär. Om du vill svara på kritik, så gör det i företagets namn istället, det där förlorar du bara goodwill på.
Är från Tollarp och ja det företaget har ju ett "rykte" om sig och har ej själv haft med dom o göra.. Men kvittar vilket företag men går till, man måste kolla alla uppgifter som ges och kontrollera. Om det är nåt som inte stämmer? ja pruta hårt!! eller gå ifrån köpet direkt !