3026
Sök

Premiärträff i Smålandsstenar lördagen den 21 maj

Avstängd
3 Inlägg
17 maj 2011
Trådstartare
Hejsan!

Vi tänkte slänga ihop en träff här nere i Smålandsstenar till helgen, årets första träff med oss smile
Alla är välkomna, varken man kommer i Audi, Volvo, Evo eller på cykel wink

Vi hoppas på bra väder och vänliga bemötanden så att alla får en trevlig kväll.

Var; Mio Outlet, Burserydsvägen, Smålandsstenar.
När; 19.00

Vägbeskrivning;

Ni som kommer från Värnamohållet tar andra till höger i rondellen mot Burseryd och fortsätter tills ni når utkanten av Smålandsstenar. Ni från Gislavedshållet tar första höger i rondellen och fortsätter likadant. Och ni från Halmstadhållet tar tredje höger i rondellen och fortsätter också likadant.
Det går inte missa, det ligger på höger sida i utkanten av Smålandsstenar mot Burseryd.

Mvh VSR

1 271 Inlägg
18 maj 2011
emmaboda då så lär inte va så många som kommer

953 Inlägg
18 maj 2011
precis vad jag satt och tänkte med men hoppas ni få in några iallafall. ni annars välkommna upp till Jönköping nästa helg på lördagen. mer info om det finns i den tråden.

Lycka till iallafall.

Avstängd
3 Inlägg
18 maj 2011
Trådstartare
jo det vet vi, men det finns inte tid snart framöver annars, så vi tänkte vi slänger in en träff ändå smile så får vi väl hoppas på det bästa smile

85 Inlägg
18 maj 2011
jag kanske kommer förbi en sväng

850teefem
18 maj 2011
Driver_85 skrev:
precis vad jag satt och tänkte med men hoppas ni få in några iallafall. ni annars välkommna upp till Jönköping nästa helg på lördagen. mer info om det finns i den tråden.

Lycka till iallafall.

nästa helg är de wangan meet i helsingborg(japanskbilträff) så vi kommer åka dit då tongue  men tack ändå tongue

85 Inlägg
18 maj 2011
850teefem skrev:
Driver_85 skrev:

Lycka till iallafall.

nästa helg är de wangan meet i helsingborg(japanskbilträff) så vi kommer åka dit då tongue  men tack ändå tongue

vad säger du om att åka i sammlad grupp till wagan meet?? jag funderar på att åka dit med

850teefem
19 maj 2011
jag ska åka till skummeslöv o sova där har vi planerat. så tyvärr isåfall är de om ni kommer till båstad så kan vi mötas där tongue

Avstängd
3 Inlägg
19 maj 2011
Trådstartare
850teefem skrev:
jag ska åka till skummeslöv o sova där har vi planerat. så tyvärr isåfall är de om ni kommer till båstad så kan vi mötas där tongue

Aomen big_smile haha

850teefem
19 maj 2011
stonie91 skrev:
jaså

japp så ärde

250 Inlägg
21 maj 2011
hur många är det som kommer? folk verkar inte så lockade :S så man vet inte om man ska dyka upp

850teefem
21 maj 2011
kom om du vill ingen som tvingar dig. Jag vet iaf att de kommer lite folk. men gör som du vill.

Sök