3390
Sök

Opel Commodore 68-69:a

Sjuksköterska, psykiatri
149 Inlägg
7 maj 2007
Trådstartare
Hej, tänkte höra lite med er om vad ni tycker är en rimlig prisnivå på ett köp av en bil jag funderar på. Min pappa har ärvt en gammal opel commodore årsmodell 68 eller 69 tror jag, den är schysst i motor och vxl-låda samt inredning men däremot behöver det rostlagas och slipas om hela karossen för att sedan lägga en ny lack. Sitter en 6:a då i den ...

Jag skulle tycka att det vore ett kul projekt men vet att farsan aldrig kommer ta tag i det om jag själv inte köper bilen av honom för att sedan be honom om råd och tips under renoveringens gång. Vad tycker ni är en rimlig prisnivå med tanke på att chassit kommer behöva mycket arbete + lack.

10 tusen? Mer? Mindre? Så jag vet vad jag kan börja förhandla med honom om smile

"Allt levande föds utan orsak, vidmakthålls av svaghet och dör utav en tillfällighet"

8 Inlägg
24 maj 2011
Om bilen är juste annars än att karossen är lite kabba, så kan den väl vara värd runt tio. men det e ju farsan dins bil, så bju han 6 tusen å så får han hjälpa dej med renovering, bra deal.

Jävel
2 018 Inlägg
24 maj 2011
aah runt 5 när de e av farsan, o så får han åka med på bilträff när den e klar smile

You got to risk it, to get the biscuit :)

Sök