Har alltid bitit av naglarna, borde egentligen sluta med det då dom ser helt missbildade ut till slut haha
Ni som gnäller på skit under naglarna ni har då aldrig käkat på någon random matkedja som slutar på donalds, eller vilken snabbmatskedja eller resturang eller whatever för den delen, finns mycket smått och gott i maten
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
och det är knappast så att jag spritar fingrarna så fort jag rört nåt. jag kan ta in/ut en lössnus med fingrar svarta av skit medan jag skruvar. vem fan har tid/lust att tvätta händerna när man kommer bli lika skitig direkt igen?
Hahaha fyfan vad jag skrattade åt detta inlägget! :'D Hände mig senast för några dagar sen xD
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Fy fan hela jag börjar skaka när jag läser om er som river/täljer bort naglarna.. Fy fan va äckligt, fobi för sånt där iaf det med tälja. Riva bort gör ju alla någon gång ibland, inte fan orkar man springa till saxen så fort de hänger lite nagel och de är väl ända gången man stöttar med käften.
Har växt ifrån det där nagel tuggandet.
Tycker för övrigt de är jävligt kul vilka diskussionsämnen man kan ha här på garaget, ett bilforum där man börjar diskutera hur folk gör med sina naglar? Snart kommer väl en tråd om skönaste kalsonger också