mr_hehe skrev:Grym träff. Bra jobbat nsr!! Nu e det mer tryggt än motorväg! Ska försöka vara med nästa gång.
JensenStyle skrev:Först & främst måste jag säga att de blev en grymt härlig träff även fast vädret var kasst! Sedan har jag också lagt upp ett antal bilder, ni som hittar er bil på bild och undrar ifall det finns fler på just den. Tveka inte och fråga http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=19628Ses nästa träff! Om inte så ses vi på vägarna! Ciao
SpliFF3n skrev:evojohan skrev:bra kväll som för min del tyvärr slutade med brusten insugspackning.men men,då finns det att göra i garaget nästa vecka också:)FAN VA SURT,, Har en riktigt bra film på bilen, kommer sen!
evojohan skrev:bra kväll som för min del tyvärr slutade med brusten insugspackning.men men,då finns det att göra i garaget nästa vecka också:)
Galnt skrev:mr_hehe skrev:Grym träff. Bra jobbat nsr!! Nu e det mer tryggt än motorväg! Ska försöka vara med nästa gång.Vadå? du har ju fyra hjul o ratt, gasa bara o känn dig trygg
mr_hehe skrev:Galnt skrev:mr_hehe skrev:Grym träff. Bra jobbat nsr!! Nu e det mer tryggt än motorväg! Ska försöka vara med nästa gång.Vadå? du har ju fyra hjul o ratt, gasa bara o känn dig trygg Haha oki där hade du rätt. Ska tänka på det nästa gång
Galnt skrev:mr_hehe skrev:Galnt skrev:Vadå? du har ju fyra hjul o ratt, gasa bara o känn dig trygg Haha oki där hade du rätt. Ska tänka på det nästa gång haha bra! grymt fin civic du har förresten, skulle vara kul att se va den går för
mr_hehe skrev:Galnt skrev:Vadå? du har ju fyra hjul o ratt, gasa bara o känn dig trygg Haha oki där hade du rätt. Ska tänka på det nästa gång
Galnt skrev:Vadå? du har ju fyra hjul o ratt, gasa bara o känn dig trygg