3232
Sök

Lätt sommartrim Ford Bronco xlt 5.0 efi

10 april 2009
Trådstartare
Hej! Jag behöver er hjälp!

Jag har en ford bronco, häftig som fan, men som jag tänkte sälja fast ingen nappade så då tänkte ja trimma fan ur den istället. Men nu är det ju sommartid och jag vill inte hänga ur motorn lr något sånt nu så det får jag göra i vinter. så jag behöver lite snabba tips på vad jag kan göra nu inför sommaren och vart jag får tag på grejerna!?

skitglad för svar!

ja jag sökte och kollade så ingen frågat om detta innan och jag hittade inget smile

4 005 Inlägg
10 april 2009
Direktoer_bjoerk skrev:

Jag har en ford bronco, häftig som fan, men som jag tänkte sälja fast ingen nappade så då tänkte ja trimma fan ur den istället. Men nu är det ju sommartid och jag vill inte hänga ur motorn lr något sånt nu så det får jag göra i vinter. så jag behöver lite snabba tips på vad jag kan göra nu inför sommaren och vart jag får tag på grejerna!?

skitglad för svar!

ja jag sökte och kollade så ingen frågat om detta innan och jag hittade inget smile

Välkommen till Garaget.org!

http://www.dekaltrim.nu/ har de sakerna du söker!

Vill du ha flera tips så berätta gärna hur mycket du vill lägga ner tidsmässigt och pengamässigt. smile

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
10 april 2009
linuslinje skrev:
Direktoer_bjoerk skrev:

skitglad för svar!

Välkommen till Garaget.org!

http://www.dekaltrim.nu/ har de sakerna du söker!

Vill du ha flera tips så berätta gärna hur mycket du vill lägga ner tidsmässigt och pengamässigt. smile

hahahah:lol:

Summit Racing har grejjerna du söker wink

Rock'n Roll

4 682 Inlägg
10 april 2009
headers ,chip,sportluftfilter, koppla ur luftpumpen å katten å montera 3 tums x-pipe å bättre dämpare.

10 april 2009
Trådstartare
Moparboy440 skrev:
headers ,chip,sportluftfilter, koppla ur luftpumpen å katten å montera 3 tums x-pipe å bättre dämpare.

Tack sånna tips gillar jag! även du som informerade om Summit racing! TACK!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
10 april 2009
Direktoer_bjoerk skrev:
Moparboy440 skrev:

Vill du ha grejjerna lite fortare så kan du ju höra med Hansen Racing men det har inte ens i närheten av Summits utbud hemma

Rock'n Roll

11 april 2009
Trådstartare
TenZer skrev:
Direktoer_bjoerk skrev:
Moparboy440 skrev:

Vill du ha grejjerna lite fortare så kan du ju höra med Hansen Racing men det har inte ens i närheten av Summits utbud hemma

Japp hade tänkt det faktiskt! tack för svaret ändå!

11 april 2009
Trådstartare
när jag ändå är igång, vad är skillnaden för full length headers kontra shorty? (förutom längden på rören naturligtvis)

4 682 Inlägg
11 april 2009
Direktoer_bjoerk skrev:
när jag ändå är igång, vad är skillnaden för full length headers kontra shorty? (förutom längden på rören naturligtvis)

här har du bra artikel om ämnet : www.mustang50magazine.com/techarticles/ … index.html

80 Inlägg
29 juli 2011
Moparboy440 skrev:

hur mycket lär detta öka i effekt ?

Sök