2449
Sök

Inför: Volvo träff Biltema i Västervik 23/7 11.00-15.00

203 Inlägg
21 juli 2011
Trådstartare
Hej alla glada.

En Volvo träff!!

Peter.W har haft möte med Biltema ang träff på deras parkering nu på lördag den 23/7 mellan kl 11:00-15:00
Chefen på Biltema är väldigt positiv till en spontan träff hos dom och ser framemot detta.

Vi håller på att ordna fram lite pokaler och ev. priser, mer info kommer......
Top 5 Pokaler är nu beställda!

Det vore skoj om alla som tänkt sig att komma på den vanliga Västerviksträffen, kommer på detta spontana evenemang.
Vi vill absolut inte på nåt sätt ta över Västerviksträffen utan detta har Peter dragit ihop lite snabbt för att vi tycker det är så kul att få träffas, kika på varandras bil och umgås.

För att det ska underlätta för planeringen av parkering samt antal goodiebags så vore det bra om ni kan skriva upp er så vi vet hur många som ungefär tänker komma.

Det kommer att bli en cykeltävling för din mindre med priser!

Det finns ett Sibylla matställe precis brevid, ev. ställer dom upp med rabatterat pris på någon måltid.

Träffplatsens adress:
Ljunghedsv. 1
593 62 VÄSTERVIK

Träffen är KOSTNADSFRI!

För dom som vill och kan så stannar vi i vanlig ordning på Smultronstället i Söderköping för god glas efter träffen!

Mvh Björn Wolderth och Peter Wistrand.

Den som har mest prylar när han dör vinner

347 Inlägg
22 juli 2011
Låter jette bra! smile Jag ställer ut min bil smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve

82 Inlägg
22 juli 2011
Lite sent annonserat:/ tveksamt att man kan åka ner.

100 Inlägg
22 juli 2011
Detta är en spontan träff, som Peter fixat i all hast då den vanliga Västerviksträffen är inställd.
Vi har annonserat ut det på flertalet forum tidigare i veckan, av nån anledning tänkte varken jag eller Peter på att annonsera ut träffen här sad

Mvh Björn

203 Inlägg
22 juli 2011
Trådstartare
Ja som Björn skriver jag eller vi är mycket ledsna över att det kom ut sent för jag fick klart allt i måndags.
Då missade vi att lägga ut träffen här.

Men hoppas ändå att några snappat upp detta och kommer på Lördag vi syns där..

Den som har mest prylar när han dör vinner

100 Inlägg
23 juli 2011
T U S E N T A C K ! ! till alla som kom på träffen idag!! Det var enormt kul med uppslutningen, Stämningen var härlig! Avlappnad och mkt trevlig!!
Stort till BILTEMA som ställde upp med plats, priser och toalett! wink
Detta har gett mersmak, INTE sista träffen som arrengeras av W&W
Hoppas alla var nöjda med dagen!! Jag är iaf supernöjd smile

38 Inlägg
24 juli 2011
Togs det några bilder ?
Vilka bilar vann priser ?

257 Inlägg
2 augusti 2011
detta lät som en spännande träff. Planeras det någon mer innan sommaren är slut?

Sök