3628
Sök

Söker övervakningskamera att sätta i bilen förslag?

939 Inlägg
4 augusti 2011
Trådstartare
Vi kan börja med att JA jag har tillstånd för det hära.

Det är så att på mitt jobb så har någon börjat att gå på min bil och det har gått från snus på den till att de börjar dra knivar i dörrarna på den:(sadsad

Nu till min fråga är det någon som vet någon video kamera man kan koppla till bilen som sänder filmen till en hdd som jag kan ha i bilen elelr något liknade=?  Pris ja allt från 0 kr till 5K Ska bara sätta dit faan

Mvh nigt

Moderdator får flytta på tråden om den ligger fel smile

564 Inlägg
4 augusti 2011
Någon länkade till den här i ett inlägg nyligen:

http://www.dealextreme.com/p/3-0m-pixel … tamp-44984

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 258 Inlägg
5 augusti 2011
Nightmare89 skrev:
Vi kan börja med att JA jag har tillstånd för det hära.

Det är så att på mitt jobb så har någon börjat att gå på min bil och det har gått från snus på den till att de börjar dra knivar i dörrarna på den:(sadsad

Nu till min fråga är det någon som vet någon video kamera man kan koppla till bilen som sänder filmen till en hdd som jag kan ha i bilen elelr något liknade=?  Pris ja allt från 0 kr till 5K Ska bara sätta dit faan

Mvh nigt

Moderdator får flytta på tråden om den ligger fel smile

Ska du ha videokameran inne i bilen? I så fall skulle du ju minst behöva två stycken...en framåt och en bakåt.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

939 Inlägg
5 augusti 2011
Trådstartare
Tack för länkarna alla

Vettemannen

Hm ja men det är en väg bakom som man parkerar mot och bilar bredvid så det går inte att snika in bakom bilarna

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 258 Inlägg
5 augusti 2011
Nightmare89 skrev:
Tack för länkarna alla

Vettemannen

Hm ja men det är en väg bakom som man parkerar mot och bilar bredvid så det går inte att snika in bakom bilarna

Jamen om dom kommer gående på vägen då?

/Benny

Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

939 Inlägg
5 augusti 2011
Trådstartare
Vettemannen skrev:
Nightmare89 skrev:
Tack för länkarna alla

Vettemannen

/Benny

OJ ha ha det skulle ju stå väggen neutral sorry

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 258 Inlägg
5 augusti 2011
Nightmare89 skrev:
Vettemannen skrev:
Nightmare89 skrev:
Tack för länkarna alla

Vettemannen

/Benny

OJ ha ha det skulle ju stå väggen neutral sorry

Jaha, jag fick inte ihop det. Men då fattar jag och då behövs det ju bara en kamera som riktas framåt.

/Benny

Min youtubekanal!

Sök